1 iun. 2012

Finally Me!



M-am lipsit cateva zile de tot... Am uitat de toate intrebarile din capul meu. Pur si simplu m-am intors cu spatele la ceea ce imi facea rau. Si am inceput din nou sa scriu poezii . Acele versuri care chiar capata un sens pentru mine...
Astazi am fost putin distrasa. Putin mai mult, recunosc abea reuseseam sa ma concentrez o secunda. Mintea mea fugea de responsabilitate , vroia libertate, se juca cu piciul ala incontinu :)) ... Am energie si o stare de bine generala, as rade incontinu si parca as dansa si parca as pleca iara si din nou de acasa, dar mai bine nu ...
As vrea sa ma pot concentra pret de o secunda . Si sa pun in ordine ce as vrea sa scriu si despre ce as vrea sa scriu . Parca a trecut destul de mult timp de cand m-am comportat copilareste, a trecut ceva timp de cand mi-am pierdut ultima data concentrarea generala... In fond e sfarsit de saptamana. Zilele mele libere de care as vrea sa profit si sper sa fie cele mai bune zile ...
Sufletul meu se vindeca, lumina intra in bezna din interiorul meu, sangele se curata, mintea-mi este limpede si parca sunt eminescu :)) ... 
Am in cap mii de versuri ce asteapta sa fie puse in pagina, am in cap mii de imagini si mii de titluri la ce as putea sa scriu , dar as vrea sa le pot lua in ordine , sa ma pot concentra. Sunt eu . Chiar sunt eu. S-a terminat cu criza de personalitate. Sunt unde vreau sa fiu si un pic mai departe. Am reusit. In sfarsit :X 
In capul meu e o liniste deplina cand e vorba de intrebarea: cine sunt eu ? Stiu , pur si simplu stiu. 
Sunt acelasi copil rebel, cu multa energie. Sunt aceiasi persoana dificila si cu multa dragoste de oferit. Sunt eu si nimeni nu ma poate schimba... Iubeste-ma asa daca poti daca nu pleaca ...
Mi-a lipsit enorm persoana mea. Incepusem sa ma obisnuiesc cu noua "eu", dar se pare ca am reusit sa trec de masca asta... Stii ce placut e sentimentul sa te astepte cineva acasa si sa iti spuna un"buna "  din toata inima? Sa te bage in pat , sa te inveleasca si sa te mangaie? Parca asta imi lipsea si asta am primit. Multumesc voua care inca va pasa. Multumesc voua care ma suportati si chiar si celor care ma critica si ma urasc ca in fond voi ati reusit sa ma faceti mai tare... Am reusit sa raman neutra in multe din cazuri care inainte ma atacau. Am reusit sa trec peste tot ce se numeste trecut. Acum traiesc prezentu. Si am planuri mari pentru mine. Planuri care chiar vor reusi...
Ma simt mai usoara, mai plina de mine ca Guess Who  :)) Ma simt mai vitala ca muzica rap :))  ...
Si acum ca in sfarsit sunt eu si nu alta... Am sa incerc sa numai ma pierd pe drum :)) O sa imi pun  o bratara daia pentru copii in caz de ma pierd sa sunati la nr de tel : 07 Let's fuck :)) 
Yuuuhhhuuuu :X:X:X Cred ca m-am indragostit :)) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu