27 mai 2012

Can you see ?



Si poti vedea dincolo de aparente? Poti vedea te intreb sufletul meu ranit? Ai idee ca sangerez undeva acolo inauntru meu ? E cine care sa poate vedea dincolo de cuvintele mele false ? Cineva? 
 Am plecat de la munca cu lacrimi in ochii . De ce? Nu ma intrebati. Cand am iesit afara a inceput sa ploua. Si ploua incet peste buclele mele negre , peste chipul meu palid... Mi-am bagat castiile in urechii si am plecat spre statie... Am stat si am tot stat in ploaie si uitandu-ma la telefon . Un apel , un mesaj ? Nici gand. In fond cui ii pasa? 
 Ma simt goala. Ca un recipient. Si nu imi gasesc locul, nu imi gasesc pur si simplu alinarea. 
Sunt bonlava si nu gasesc antidotul pentru boala mea... Care o fi aia... Merg agale pe strada si ma pierd printre copacii inverziti, nu realizez cand am ajuns unde trebuie sa cobor, dar in fine cobor si plec spre casa si inca ploua. Ma gandesc sa numai tin pe nimeni legat de mine pentru ca mie pur si simplu nu imi pasa . Nu imi pasa de mine. Daca as putea m-as rani singura, dar nu am curaju. Si se pare ca nu am gasit persoana aia care sa se uite adanc in ochii mei si sa imi spuna: :" Te inteleg, stai linistita , ai sa fii ok " Nu!!
Toti ma ataca, ma critica si ma face sa ma inchid in mine, sa raspund doar cu atacuri si ironizand prea mult. Ma faceti sa plec chiar si fara directie. De ce ? Chiar asa de rea sunt cum par? A stat cineva suficient de mult langa mine cat sa imi cunoasca sufletul? De ce pretinteti ca imi cunoasteti sufletul? De ce pretindeti ca ma puteti vindeca cand nici macar nu ati facut un pas catre mine? Incerc sa ma vindec de mine insumi. Sa numai imi fac rau cu intrebarile astea, dar pur si simplu nu pot. 
Aseara am iesit . Am iesit in locul unde candva am avut parte de cel mai tare Craciun si am crezut ca sentimentul ala care ma incarcat atunci , ehh am gandit-o prost pe asta.
In schimb am invatat sa zbor ... Din leagan jos :)) ! Asta a fost singurul lucru misto de aseara. In rest , tipete,scandaluri , batai si toate cele... Ah si am omis pumnul ce mi l-am primt din greseala in nas?:)) 
In fine deviez de la subiect iara si din nou...

 Poti sa vezi tu oare binele din intunericul din mine ? Poti ? Poti? Daca da... Dami si mie o lanterna ca sa te insotesc acolo jos si sa imi recuperez si eu stariile alea frumoase cand dansam prin ploaie  sau zambetul ala care te scotea din depresie sau macar dami momentele alea cand puteam sa plang oriunde in afara sa ma ascund in ploaie ... De ce ? de ce nu pot sa mai plang ma intreb? Oare chiar numai am lacrimi? Nu stiu ce am , nu stiu cei cu mine iara si din nou, dar ma simt al naibi de nasol ... Vreau sa fac ceva , ceva ce nu stiu ce. Vreau sa spun ceva, dar imi pierd ideea... Ma pierd cu fiecare rand cel il scriu... Imi simt inima cum bate puternic, simt dragostea ce pulseaza in venele mele si ma cearta si ma cearta. Imi tot spune si imi tot repeta ca am atatea de oferit, de ce le tii in tine ? 
 Cineva imi tot repeta ca nu sunt singura. Atunci spune-mi tu mie : de ce ma simt atat de singura? De ce simt ca nimanui nu ii pasa cu adevarat de ce simt sau ce spun? De ce pana si familia imi raneste sufletul de ce? Aveti idee vre-unu din voi cum e sa te simti in plus in aceea familia care crezi ca este a ta ? Aveti idee ? Nu cred, pur si simplu nu cred...
Ma simt ca o piesa de mobilier veche, folosita si aruncata intr-un colt si uitata de toti si de toate ...  Si cu cine sa vorbesc despre ce simt? Cu cine? Cu voi cei care ma criticati? Cu voi cei care va prefaceti ca ma ascultati apoi cand aveti nervi va razbunati cu confesia care am facuto la voi intr-un misto teribil ? Mai bine nu. Mai bine ma prefac ca sunt al naibi de fericita decat sa arat ca ma doare ceva. Mai bine iti spun : nu imi pasa, mie indiferent , nu am chef decat sa vii sa ma vezi deprimata si lipsita de viata. As sta aici in fata calculatorului zile intregi si doar scriind despre ceva fara sens... Pentru ca atunci cand scriu cu sens putini sunt aia care inteleg adevaratul sens a ce am vrut sa spun. Majoritate da click se uita , citeste , vede ca nu a inteles, inchide pagina si pune intrebari idioate :)) ... Pentru ca nimeni nu citeste ca si cum i-ar pasa cu adevarat, nimeni nu isi rezerva putin timp sa inteleaga ce vreau sa arat eu cu vorbele mele ... O fac din obligatie... 
Tu care citesti acum... Poti vedea ce vreau sa spun ?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu