12 iun. 2012

12 iunie 2012 New beginnings



Da iar . Inca un nou inceput. Fara bagaje, fara siguranta si fara nimic care sa mai cunosc. Doar vorbe in care ar trebui sa cred. Trebuie iar sa acord increderea mea necunoscutului si sa ma risc sa pierd iara si din nou. Dar alegerea imi apartine si pot crede sau nu ...
Dar sunt atat de aproape de ceva ce voi nu ati putea intelege sau gusta. Mai am atat de putin si am sa pot spune "in sfarsit". Cu fiecare secunda, sentiment ma simt mai aproape de ceea ce imi doresc. Si da as vrea sa fii aici in fiecare minut cu mine. Sa ma gadili, sa ma faci sa rad si sa imi spui cat de hiperactiva sunt in unele momente. As vrea sa certi de fiecare data cand gresesc si sa ma opresti de fiecare data cand exagerez, dar ceva nu ma lasa sa ma bucur de toate astea. Sa ii spunem neincredere. Pur si simplu nu pot crede ceva cand tu nu esti acolo cand am nevoie de tine .
In fine e prea devreme pentru astfel de comentari si prea tarziu sa imi cer scuze si sa ma intorc inapoi ( cine stie cunoaste) .
Am hotarat in sfarsit sa las in urma ceea ce se numeste trecut si sa ma bucur pe deplin de prezent. Cineva mia spus ca razbunare are consecinte candva, dar nu am vrut sa cred si acum platesc pentru ceea ce am facut. In fine .
Am observat de cand am lasat totul in urma mea si nu am mai privit inapoi , pot zambi fara retineri si pot vedea cat de frumoasa e viata intr-un fel sau altu. Cu bune sau cu rele.
Dupa ceva timp am iesit si eu seara singura pe strada. Ma incarcat un sentiment ciudat de rece, dar am reusit sa tin deoparte panica si sa trec cu brio testul. Am ajuns acasa si m-am asezat in fata pc-ului , am dat sa sun , dar m-am oprit. Mai bine renunt. Cine vrea ma cauta asa stiam...
Si maine ma asteapta din nou o zi plina, dar incepe de dimineata cand am sa ma duc mai intai la o mica plaja ca tot imi e dor de mare si apoi am sa ma duc la munca ... Si din nou am sa vin intr-o plimbare pe jos acasa pentru ca ma relaxeaza si ma face sa ma simt bine exceptand modul straniu care mai ma insoteste uneori :D

Si acum astept sa se faca zi ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu