5 iun. 2012

Family portrait




Stii incep sa ma intreb! Cu ce am gresit de s-a ajuns aici? Ce ti-am facut sa te comporti asa ? Cat de mult poti sa ma urasti? Si de ce ma faci sa ma simt ca ultimu om pe care ai vrea sa il vezi ?
Stii candva eram comoara ta... Faceai orice si oricand sa ma vezi razand acum te comporti ca si cum as fi ultimu om...
Esti fratele meu, sange din sangele meu si ma ignori. Ma tratezi ca pe un caine. Ai idee cat ma doare? Pana si un caine il tratezi mai frumos , il iei in brate si il pupi, da pe mine mai tii minte cand mai luat ultima data in brate? Sau cand m-ai intrebat cu adevarat ce fac ? A fost demult, a trecut atat demult timp ca nici numai imi aduc aminte... A fost. Acum e loc intre noi doar de ura si de resentimente, nimic bun si chiar nici macar un buna... Si ma intreb mereu oare ce am facut de esti asa. Sau asa ai fost mereu doar ca acum te-ai saturat sa joci teatru si sa o faci pe fratele bun... Poate asta e adevarata ta fata si doar cand esti bine dispus te prefaci ca iti pasa ca ai familie... Eu am facut orice ca sa fie bine si inca ma sacrific si accept doar ca sa fie bine. Sa fiu si eu bine primita nu privita ca un strain asa cum e deobicei... Putina atentie si putina importanta nu ar strica. Ar fi de ajuns cat sa nu plec pe alt undeva ... Prefer straini decat familia . Stii de ce? Pentru ca lor chiar le pasa nu se folosesc de mine . Multumesc pentru tot ce ma faci sa simt cand ma privesti ca cel mai rau lucru din viata ta... Iti multumesc ca ma urasti atat de mult si  chiar imi pare sincer rau ca eu tot te iubesc :( ... E primul meu post despre tine , dar are sa fie ultimu pentru ca nu meriti nici macar un gand bun de la mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu