13 iun. 2012

13 iunie 2012 Night



Hello again...  Cand spun "buna" ma refer la noapte nu la o persona. Din nou am inceput sa umblu noaptea. Liniste deplina si caldura sfasietoare imi facea pasi mai grei in drum spre casa. Pentru prima data am renuntat sa mai ascult muzica. Am preferat sa merg si sa ascult zgomotele lumii. Ciudat! Parca prea multa liniste. Imi era dor de senzatia care ti-o poate oferi numai noaptea si spre suprinderea mea m-am bucurat deplin fara sa ma uit in stanga si in dreapta de 1 milion de ori. Am mers fara sa privesc o secunda in  spate si pe unde treceam imi aduceam aminte de ce faceam candva in locul x sau y. E placut sa depanezi amintiri in liniste. E placut  sa ai timp sa te asculti pe tine insusi.
Simt o usoara senzatie de oboseala. Ziua asta a fost grea , dar putin mai amuzanta ca alte dati... Mi-ar fi placut sa am cu cine sa ma intorc de mana ca alta data , dar nu ma plang nici singura. E bine si asa sincer .
Si imi e dor sa dansez , sa ma simt euforic ca un gand retoric. Incerc sa imi spun ca e timp pentru toate si incerc sa numai ma clachez singura in anumite faze cand simt ca pur si simplu numai pot. Oricum fata de alte de dati parca totul e mai limpede acolo sus in capusorul meu.
Inima imi este curata dupa ceva timp , iar sufletul cald si primitor ca altadata . Sunt mai tot timpu vesela si amabila si ma pricep cel mai bine sa fac pe alti sa rada. As putea spune ca chiar am devenit compania placuta de altadata.
Si imi e dor de prietenul meu cel mai bun care e plecat parca de o eternitate. Ii simt lipsa mai mult ca niciodata si oricat am vorbi tot nu e de ajuns . Imi e dor de tine si cand spun ca imi e dor chiar imi este :( .
As vrea sa fim iara gasca aia de nebuni de asta vara , cand plecam haihui pe  strazi de nebuni la ore tarzii. Acum e putin trista situatia, dar speram ca se va remedia :)
In fine . As avea atat de multe de spus , dar ma voi opri aici. Tot ce spun e ca in curand am de cand sa postez ceva frumos , ceva ce nu am mai facut de ceva vreme..
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu