4 iun. 2012

Not today

Ma doare capul si sunt asa un pic cam plecata... Vad lucruri acolo unde nu exista... Vad ceva ce nu ar fi trebuit sa vad... Ar trebui sa renunt macar odata la ideea mea absurda despre viata... Ma pierd in vise si sperante si fac tot ce imi trece prin cap in afara de gloante ... Nu inteleg de ce mi-a venit asta acum in cap. Poate nu ar trebui sa scriu.Nu asa cum ma simt azi , nu asa cum ma simt acum. Sunt obosita si m-as pune in pat si nu m-as mai trezi pentru totdeauna, dar imi spun ca viata merge mai departe indiferent de cum este ea... Dar eu parca iar bat pasul pe loc. Nu stiu ma simt privita altfel, nu asa cum as fi vrut defapt... Ma simt mintita si nu inteleg de ce sau de cine... Simt ca e ceva neinregula si nu stiu ce anume este la mijloc. Ma simt in plus in propia mea casa si cand vin acasa mai degraba parca as vrea sa plec... Ajunsa la limita , ma imbrac si plec... Acum pana nu e prea tarziu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu