3 iun. 2012

Amare et Vis



Azi m-am detasat de mine... M-am lasat acolo pe piatra jos si am plecat pe mare... La mare departare. Am ajuns undeva pierduta in spatiu si parca tot ce era in jurul meu a disparut deodata... Nu stiu cum si chiar nu stiu cand s-au schimbat toate deodata... Nu reusesc sa imi dau seama cum de sunt inca aici si nu am plecat... Imi imaginam ca sunt acolo printre algele acelea si va priveam ... Va priveam pe voi cei ce va uitati in jos si tipati la mine sa ma trezesc... E o imagine frumoasa ... Imi place ceea ce vad , dar pacat ca doar pare... Ma simt implinita si nu stiu de ce sau ce a intervenit... Doar ca ma simt eu intr-un fel sau altu . Si ma bucur ca inca nu m-am pierdut sunt aici si rad si vorbesc ca altadata si la fel de tare... Voi ce incercati sa ma atacati va dau un sfat " incetati chiar nu are nici-un rost"  pentru ca pur si simplu nu imi pasa , nu imi mai fac griji pentru ce a fost pentru ca numai vreau sa fie asadar e in zadar tot ceea ce faceti ... Si poate uneori te vei simti dat la o parte si lasat in urma , dar am nevoie de mine si de timpul meu cu timpul vei intelege asta... Momentan totul este despre mine. Incerc sa ma cunosc cat pot eu de bine apoi pe voi restul... Incerc sa cunosc puterea dragostei si ceea ce poate schimba ea la mine... Mereu da absolut mereu am fost indragostita de ideea de dragoste adevarata. Poate intr-o zi eu voi o intalni , dar pana atunci nu are rost sa o caut , daca undeva in lumea asta e ceva doar al meu ma va gasi fara sa il caut eu cu lanterna...  
Am renuntat la control, la indiferenta si la tot ce ma caracteriza candva. E mai simplu sa ma port natural , e mai usor sa spun ceea ce am de spus decat sa complic lucrurile. M-am saturat de complicatii , de lucruri inutile si de teatru... Pot fi eu si cine ma place ma va place asa... Acum voi vedea pe cine am langa mine si pe cine nu... Si cand zic asta ma refer la toti voi astia care imi sunteti alaturi si care presupuneti ca nu ve'ti pleca niciodata...  Imi e putin greu sa cred in promisiuni sau in alte vorbe de genu. E aiurea sa o iei mereu de la capat fara nimic cunoscut ... Imi place noul , dar uneori ma sperie... 
Sunt un pic ametita de cateva zile, parca gandesc la alt nivel, la alta scara. La o scara mai larga , ma gandesc la cat de multe as putea face pentru mine ,pentru lumea nu doar pentru cineva anume care oricum vine si pleaca din viata ta... Dar hai sa nu fiu rea. Hai sa dam o sansa la acel sentiment numit "iubire" ... Sa las usa deschisa si sa ma port absolut normal... Pana la urma daca imi retin sentimentele si incerc sa par tipa rea nu ma ajuta cu nimic decat cu o reputatie in plus. Hai sa incerc sa le arat si celorlati copilul din mine. Fetita mica care abea asteapta sa iasa la joaca... Pana la urma voi face ceea ce mi-am promis si adica Amare Et Vis :X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu