11 iun. 2012

11 iunie 2012 Se poate

Sunt usor deranjata de unele persoane, dar am ajuns pur si simplu sa nu imi pese de ce incearca sa faca... Sunt fericita si zambesc in fiecare zi . De ce as lasa niste vorbe sa imi strice buna dispozitie. In fond sunt menite doar sa faca rau... Lipsa de ocupatie zic eu... Cand chiar nu ai ce face , faci ceva, indiferent ca nu gandesti... Si uite ca se poate... Se poate sa ma doara fix undeva si nici acolo ... Fiecare zi e mai plina intr-un fel sau altu. La munca sau in oras... Macar eu fac ceva spre deosebire de alti .
In fine ... Am avut niste zile prea tari. Alte senzati si alte descoperiri noi... Incepe sa imi placa din ce in ce mai mult si asta nu-i de bine. Am in cap numai idei traznite si parca sunt un copil care nu isi gaseste starea. Nu pot sta prea mult intr-un loc si as vrea sa rad si sa topai in fiecare minut
Ma gandesc la  ziua de maine care va fi foarte lunga . Ma gandesc la sutele de fete noi care imi vor aparea in fata. Ma gandesc la complimente si la injuraturile pentru durerile de picioare.
Imi pierd ideile una cate una ... Mie dor de plaja , de marea sarata pe corpul meu ... De nisipul fin ce imi mangaie picioarele... Vreau sa fiu gadilata , luata pe sus, sarutata, tachinata ...
Parca viata mea s-a schimbat si in sensul bun. Pacat ca nimeni nu vede asta, vede doar nebunia ce a fost inainte. Da chiar m-am schimbat. Imi pasa de mine mai mult ca niciodata si am invatat in sfarsit ca daca mie imi e bine pot sa ii fac si pe alti fericiti. Parca numai sunt la fel de stresata ca inainte, parca e mai usor totul oriunde si oricand.
Am vrut sa incep o viata noua si uite ca am inceput. Se vede pe fata mea ca pur si simplu sunt un alt om. Ma uit la poze cu mine in urma cu 1 an si ma uit la cele recente. Schimbarea e majora si in bine . Si am sa mai ma schimb. Caracterul meu e acelasi doar fizic m-am schimbat...
Inainte tot auzeam cuvintele "fii iara tu " Poanta proasta era ca chiar eram eu acolo doar ca nimeni nu vedea sau nu vroia sa creada ca aia sunt eu . Asta e . Mie imi place de cum sunt eu si sper ca si peste zeci de ani la fel sa fiu...
Cineva mi-a spus candva ca acele persoane ce imi spun ca sa ma schimb inseamna ca ma invidiaza , ca vad in mine ce ei niciodata nu vor putea fi niciodata. Culmea este ca avea dreptate :) ...
Eu intr-un fel sau altu am ramas la fel , poate doar ca am mai multe idei despre cam ce inseamna viata spre deosebire de alti care trec prin viata asta ca si cum nu ar fi. Gen baiatu lu mama sau fetita lu tati ... Ma amuza sa vad cazuri de genu si sa se pare ca se mai poate ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu