14 iun. 2012

14 iunie 2012 Another night...



Inca o seara simtita de mine. Mirosul de tei ce dainuie pe strazile noastre, caldura sufocanta ce nu te lasa sa respiri cu fiecare pas ce il faci. O fata in rochie alba, cu parul negru prins in coada mergand agale. Bulevardu mamaia ce pare scos din tipare si mirosul de salcam si tei ce persista pe corpul meu... Inca o noapte. As numi-o noapte de vis. Am trecut pe langa port. Atatea luminite ce sclipeau in ochii mei de culoare caramelului. Stelele ce se vad din ce in ce mai clar, luna ce pare atat de aproape de noi in zilele astea.
Ma rugam sa bata putin vantul ca sa simt macar un pic de racoare, dar nu am avut succes. Totul parca sta pe loc, nimic nu se misca, nici macar o frunza. Strazile pustii imi amintesc de iarna trecuta cand totul era inghetat... Dar parca e prea cald, parca prea dintr-o data.
M-am simtit de parca niciodata nu am lipsit de acolo. M-am simtit bine primita . Ma simt impacata cu mine insumi si astfel de iesiri se pare ca imi priesc. Doar eu cu mine, dar azi a fost un pic mai ciudat. Azi mi-am dorit ca niciodata sa fie acolo cineva cu mine. Sa ii explic ceea ce vad eu in momentul acela. Ceva ce acum nu as putea exprima in cuvinte. Pur si simplu as mi-as fi dorit sa nu ajung acasa decat la rasarit. Mi-as fi dorit sa fac baie in mare si sa simt apa calda pe pielea mea , sa simt nisipul cum imi gadila talpile si as fi stat ore intregi sa privesc stelele... Dar de data asta fara noroc. Inca sper ca vara asta voi apuca sa ma scald in mare noaptea cand luna aproape atinge apa sau aproape de rasarit asa cum e in poza de mai sus .
Si sper ca vara asta o sa fac tot ce mi-am propus alaturi ce cine doreste cu adevarat sa ma cunoasca si ma poate iubi fara sa mai imi complice viata mai mult de cand o am deja .
Sunt simple dorinte. Dorintele unei copile ce poate nu a facut unele lucruri la timpul potrivit.
M-am saturat sa fiu profet sau sa vorbesc despre iubire. Vreau sa o simt si eu pulsand in venele mele. Si nu vorbesc de iubirea fata de o persoana opusa, vorbesc despre orice fel de iubire: cea fata de prieteni, de familie , de orice. Pentru ca m-am saturat sa fiu rece si indiferenta, m-am saturat sa privesc miile de cupluri ce isi spun "te iubesc" privandu-se in ochii . Mereu ma lasat rece chestiile de genu, dar nici nu am incercat sa le cred sau sa vad cum se simte. Asa ca m-am decis sa fac un compromis si sa incerc si eu acum pana nu o sa fie prea tarziu. Ce mai am de pierdut? In fond mereu o sa castigam sau o sa pierdem .. Undeva trebuie sa fie o balanta, dar hai sa o inclinam macar de data asta in favoarea mea...
Si abea astept ziua de maine . Inca o seara pierduta frumos :X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu