29 sept. 2012

Different from all



Ma simt bine... Fericita. Cineva incearca sa ma faca sa ma simt altfel. Sunt altfel. Sentimentul ce ma incarca e diferit de tot. Ma incearca o energie pozitiva. Mi se asterne un zambet tamp pe fata si parca prind unde diferite. De ce nu ? Doar asta am vrut nu ? Sa ies din raceala de odinioara. Am iesit si ma simt ca o floare de cais proaspat inflorita. Ma simt dulce , frumoasa si indragostita... Ma simt bine , poate prea bine. Si zambesc doar cand imi privesc telefonu. Parca numai am somn si nici rabdare si parca numai sunt dispusa sa astept atata timp. Nisipul din clepsidra parca se scurge dintr-o data prea rapid si alteori foarte lent. Si parca dintr-o data mi se pare totul asa frumos. Parca diminetiile imi zambesc si gandurile sunt pline de intenti bune. Mai ca as dansa de fericire. Mai ca as tipa ca ma simt asa ... Asa de plina. Asa de care e cuvantul pe care il caut?! Atat de implinita? Cred ca da. Parca lucrul ce imi lipsea l-am gasit.
E diferit de tot si de toate.
Diferit de zi si de noapte.
Sunete vii si colorate,
Soapte tacute reinventate.
Ma simt ca pe nori
Dansand in zori
Ma simt usurata
De aripi purtata.
Am inspiratie sa scriu povesti fara drama. Comedii romantice scrise in graba. Copii rataciti si plini de iubire. Departe de tot iubind desi nu imi sta in fire.
Scriu ca a venit toamna si cu ea o noua poveste. Scriu precum cad frunzele fara veste. De felul cum suiera vantul afara. De modul cum toate incep sa dispara.
Si numai ma simt trista si nici deprimata. Sentimentele ce altadata ma faceau sa fiu uitata le-am incuiat intr-o debara si am aruncat cheia pe sub usa plecand in graba spre alta usa.
Iubesc viata si incercarile ei. Iubesc natura cu tot cu defectele ei . Ador ploaia cand imi cade pe fata , iar eu rad sau sunt sarutata. Ador iarna atunci cand de brate sunt purtata si in siguranta. Dar din toate anotimpurile cel mai mult imi place primavara pentru ca e diferita si parca insorita. Are un aer cel mai aparte. E diferita de tot si de toate. In ea ma regasesc cate un pic. Pentru ca in ea gasesti tot ce-ti doresti. Poate printesa cei prinsa-n povesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu