26 sept. 2012

Day - Night


E tarziu sau poate prea devreme. E noapte da totusi se asterne de zi . Ies din incapere si la iesire dau de o supriza placuta. E cald si desi inca nu s-a crapat de zi . Si inca ceva ... O steluta inca straluceste si imi aduce aminte de ceva cunoscut. Imi bag castile in urechi si plec.
Imi aduc aminte de un zdranganit de chitara ... De ce ma rascoleste? Incerc sa ascult un altfel de muzica. Muzica veche , dar fiecare melodie imi aduce aminte de altcineva si altcineva . Ma intristeaza asa ca optez pe ceva chill. Ma linisteste... Atata liniste. Cat amar de vreme a trecut de cand nu am mai ascultat ceva asa de linistit! Ceva ,ceva isi face aparitia si parca ma arde brusc. Nu spun ce ca poate e doar o etapa iar. Ma incarca un dor , ma incarca un sentiment cald brusc. Imi simt sangele fierbinte si pasi din ce in ce mai lenti...
Pasesc agale spre casa inca cu gandul prins de amintiri . Am ramas la fel . Aceeiasi eu dintotdeauna . De ce mereu imi dau seama prea tarziu? Am promis ca macar pentru o vreme renunt sa ma mai gandesc , renunt sa mai simt, dar nevoia de ceva cald aproape de sufletul meu bate inegalabil. Am crezut ca probabil numai am suflet , dar daca nu as mai avea nu ar mai fi trebuit sa simt vreun fel de sentiment nu ? Atunci m-am inselat . Simt si o fac din plin . Ma doare indiferenta la fel ca intotdeauna , ma doare minciuna desi eu mint la minut, ma doare tradarea desi eu as trada fara sa ma gandesc o clipa . Si totusi doar pentru ca ma dor anumite chesti trebuie sa renunt eu la tot ? Parca noaptea asta a fost plina si am avut in acelasi timp si linistea necesara sa ma gandesc la anumite etape esuate din viata mea . Am ajuns la concluzia ca niciodata nu e prea tarziu . Am invatat din greselile mele si sper ca a doua oara nu am sa o mai fac . Si am decis ca trebuie sa dau putin timp, timpului ca sa faca ceva . Azi ma simt pur si simplu bine... Pur si simplu zambesc fara retineri . Parca ceva sa sters odata cu trecerea nopti :) ! Parca totul e mai simplu... sau ... complicat de simplu :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu