9 sept. 2012

It's time for our end




E timpul sa ne luam ramas bun de la tot ce a fost candva si odata intre noi . Si hai sa ne lasam sa fim fericiti fiecare pe acolo unde ne este locul . Si hai sa ingropam amintirile astea dureroase din timpul nostru ce a trecut. Dar sa incercam sa ne iertam inainte de toate . Nu conteaza cine a gresit, cine a pierdut pe cine . Numai conteaza toate astea . Sunt doar motive care ne fac sa ne uram unu pe altu ... Poate nu am sa ramanem amici buni asa cum am fost mereu inainte de toate . Poate am sa mai vorbim , dar cu oarecare si mare retinere . Tot ce pot sa iti spun e ca imi pare rau . Pentru modul cum s-a terminat tot... Imi pare rau pentru inelul ce te-am facut sa iti doresti sa mi-l dai. Si mai ales pentru timpul care ti l-ai pierdut pentru mine. Pentru timpul care tot ai asteptat o speranta , iar eu ti le-am ars pe toate . Ma simt usor dezamagita de mine ... Nu a fost dorinta mea sa fac atata rau , dar am facut . Nu pot sa i-au toate astea inapoi , dar macar candva si cumva ma consoleaza ideea ca langa mine ai fost cu adevarat fericit . Poate din cand in cand am sa ma mai gandesc la tine si la ce ar fi fost daca , dar are sa ramana doar un gand , o amintire la fel ca si poza asta si multe altele pe care le mai avem impreuna .
Iti spun ca asa a fost sa fie . Poate fiecare suntem meniti pentru altcineva. Poate nu am fost meniti sa fim impreuna pentru totdeuna ci doar sa experimentam impreuna . Tu mi-ai aratat alta latura a mea , iar eu ti-am aratat alta latura a ta . Fiecare am vazut altceva in privirea si sufletul celuilalt . Ma simt oarecum trista .Ar fi trebuit sa te urasc si tu pe mine probabil , dar noi mereu am tins sa fim altcumva decat sunt restu . 
O sa imi fie dor de tot . O sa ma trezesc probabil uneori gandindu-ma la noi . Pentru ca intr-un fel sau altu a fost frumos pentru amandoi . 
Incerc si acum sa imi lipesc bucatile lipsa din sufletul meu spart . Si las armele jos in privinta asta . Numai are rost toate astea . Numai are rost sa ne facem iluzi . Fiecare mergem mai departe . Alti mai repede , alti mai incet... 
Am scris postul asta doar sa iti multumesc pentru momentele bune si sa iti spun ca imi pare rau ... 
Si ca e timpul pentru sfarsitul nostru :( 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu