4 sept. 2012

Same! Right?



Imi strang pisica in brate si spun cu voce tare " Doar noi doua am ramas la fel " ... Realizez ca mi-a fost dor de ea chit ca am plecat o seara. Si imi pare rau ca am plecat  ca in fond ea ramane mereu cu mine voi restu toti plecati . Ea poate am sa imi distruga zeci de incarcatoare , zeci de fire de mouse, dar niciodata nu imi va distruge inima . Sau mai bine zis , indiferent de ce as face sau as zice  ea are sa ma asculte, nu are sa ma critice si nici nu o sa comenteze. M-am saturat de persoanele care au ramas la fel de ignorate, de orgoliose pe scurt idioate ... Desi stiu ca rezultatul trecut a fost unu prost tot din aceleasi  motive continua sa le faca . Stii ? Imi e mai usor sa merg inainte decat sa pasesc pe loc . Imi e mai usor sa caut alceva nou si care sa ii pese cu adevarat decat sa se prefaca ca ma asculta . Dupa ce ca prima mea zi de concediu a fost fantastica , mai toata noaptea nu am dormit si intr-un final pe timp d zi a inceput sa fie mai buna , mi s-a stricat si a doua zi de concediu . Si sa nu va mire pe nici-unu ca maine o sa va dea "Abonatul cosmote nu poate fi contactat " Pentru ca sincer m-am saturat de persoane care imi fac zilele un calvar. Vreau sa am parte de un pic de liniste si daca pot sa ma joc cu pisica mea , sau sa stau in patul meu si sa lenevesc toata ziua . Iar pe voi restu care doar stiti sa obiectati va rog faceti o cerere si stati la coada . Invatati sa predati armele la timp si sa jucati corect oky? Pana atunci evitati sa ma intalniti pentru ca nu va fi prea placut .
P.S :  FUCK OFF 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu