13 sept. 2012

NU!






Nu vreau sa aud, nu vreau sa simt, sa mint sau sa traiesc. Nu vreau sa cant sau sa vorbesc, nu vreau sa plang , dar nici sa rad. Numai vreau sa fiu indrumata , urmata sau enervata .
Nu vreau nimic ci doar pe tine . Nu vreau o stea sa arate bine . Vreau un om ce poate sa imi aduca zambetul pe fata in cea mai grea si intunecata noapte. M-am saturat sa plang si sa imi iau mereu ramas bun . Numai vreau sa privesc inca o masina cum pleaca . Numai vreau sa imi tot sterg mereu eu lacrimile de pe fata .
Si spun Nu pentru ca numai pot si numai vreau . Si spun Nu ca ranile ce le simt sunt suficient de adanci . Vreau doar sa imi gasesc pacea interioara , vreau sa faca cineva ceva sa numai doara . Nu ! Chiar nu stiu remediu . Sunt captiva chiar aici la mai putin de un metru . Am incetat sa respir in clipa in care mi s-a taiat respiratia , in clipa in care mi s-a zis ca totul va fi bine. De ce nu-i bine atunci ? 
Am incetat sa sper si sa mai cred in oameni , sa cred in bine sau in rau . Destinul e al tau  si il faci dupa gustul tau . 
Numai aruncati in fata motive, iluzi si false sperante. Numai dati copiilor sa guste un pic din gramul lor de libertate. Satula de atatea mintii inchise si de atatea optiuni ce raman vesnic deschise am hotarat sa spun Nu d data asta . Nu si merg mai departe .
Numai privi trecutu, numai rasfoi atatea zeci de amitiri . Lasa balta gandurile ce te duc in abis si ce nu iti da pace . Preda armele si gaseste'ti pacea . Bucurate de ce ai si nu vei mai avea nici cand. Pretuieste ceea numai poti pretui pierzand.
Sunt cuvinte rezumate la o stare interioare, sunt cuvinte extrase dintr-o minte murdara nerostite ca sa nu va doara...
Am incetat sa mai visam intr-o lume fara vise ... Am incetat sa speram cu aripi intinse .
Imi las tot ce simt intr-o geanta acasa . Plec in lume imbatata de nosalanta .
Imi caut directia si tot singura am sa o gasesc ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu