22 sept. 2012

I quit


M-am oprit ca numai puteam sa respir. M-am oprit si am uitat ce era de facut . Parca numai pot sa vad, sa simt , parca iar e nu stiu cum tot. Incerc sa ma calmez si sa imi spun ca totul va fi bine si poate mai bine de atat. Dar de ce atunci am impresia ca ma mint singura ? Parca toate astea nu se mai termina odata. Numai vreau sa ma complic , sa ma complac sau etc etc . Imi vreau viata mea asa cum este ea . Imi iubesc trecutu indiferent care este el , imi ador prezentul si imi voi vedea de planul meu indiferent de care este el.
Parca zilele sunt din ce in ce mai lungi iar noptile extrem de scurte. Ma trezesc cu greu din somnul meu . Numai stiu unde sa caut si ce sa caut . Sa caut sa fac odata pace cu mine insumi ? Poate dupaia totul o fi mai usor sau ce ? Nu nu nu ... Inca o zi de munca , inca o zi plina. Inca iar atat de multe.
Si am renuntat la fericire , lacrimi si la iubire. Am renuntat sa mai visez , sa mai dramatizez sau sa mai las loc de trecere . Am renuntat la cuvinte . Am amutit . M-am lasat pe spate si nu stiu daca am cazut sau inca sunt in aer . Am renuntat la control si sa mai aud in sine . Am inchis ochii , gura si m-am oprit din respirat . E greu . Imi e greu . Nu e nimeni sa vada greul ce se asterne pe umeri mei fragili ? Imi scapa o lacrima si se prelinge usor . Ma doare si nu stiu exact ce . Parca sunt din ce in ce mai multe . Parca raman din ce in ce mai singura intr-un colt demult uitat . Numai sunt in stare sa ma ridic. Numai sunt in stare sa va spun tot eu ca am nevoie cu disperare de voi . Si parca numai am prieteni si nici macar pisica . Dorm iara singura in rasuflarea rece a dimineti...  Imi e atat de greu pana si sa ma bag in pat . Imi e greu sa ma trezesc si sa ma ridic razand fara nici-un motiv. 
De zambet am uitat demult ... Numai am suficient aer in jur . Numai e nimeni sa ma vada cazand . Ma scutur de praf si imi sterg ochii , ma spal de minciuni si imi clatesc sufletul de cenusa sperantelor arse . Ma simt grea si tot odata in aer ... Ma simt inutila, dar fara mine nu exista zambet . Ma simt perfida si totusi atat de inocenta . Sunt eu intr-o alta dimensiune incerta . Si renunt sa mai cred inca odata in nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu