4 sept. 2012

Sick ...



Stii senzatia aia care te lasa rece pur si simplu ? Parca dintr-o data ai un gol in stomac , parca dintr-o data te simti mai rau decat te-ai fi putut simti vreodata? Senzatia aia de parca ai pierdut ceva important si nu stii cum sa faci sa recuperezi piesa aceea? 
Eh bine asta simt eu . Ma simt parca dintr-o data goala si parca dintr-o data mi-am pierdut ratiunea ...Ma intrebam astazi cum unii batranei se mai pot iubi ca in prima zi ... Ce vad unu la altu in afara de viata trecuta pe chipul lor ridat? Si raspunsul a venit de la sine. Probabil cand se privesc unu pe altu nu vad decat acelasi chip tanar si frumos de care s-a indragostit. Acelasi zambet in care ei si-au gasit perfectiunea . Se vad pururi tineri , asa isi pastreaza aceea iubire pura, doar ca noi suntem prea orbi sa vedem ce vad ei unu la altu ...
Indiferent de cum ar sta treaba asta defapt in mine a creat un gol . Un zambet dureros, un chip ce nu exista... Parca pamantul mi-a fugit de sub picioare, parca ma pustiit . 
Nu crede-am ca am sa mai simt asa ceva . Pur si simplu am renegat ideea asta . Uneori am impresia ca am sa sfarsesc singura intr-un colt de camera cu o perna in brate ... 
Singura si uitata de lumea. Dependenta de persoane ma facut sa uit ca singura persoana pe care pot sa contez sunt eu insumi. Si iata-ma aici in impasul asta. Sa numim asta doar o alta etapa spre inaltare ... Dar stiti vreunu cum doare? Te lasa fara simturi si parca o iei din loc de unul singur . Unde trebuia sa ajung? Ce trebuia sa fac sau sa spun ? Sau pur si simplu de ce? 
Totul e gresit... Bonlav ... S depasit !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu