11 sept. 2012

What hurt's the most



Ce doare mai mult ? Un zambet fals sau o despartire?  Sau faptul ca te simti strain in propiul tau corp? Ma doare tot inclusiv corpul, minte si sufletul. Ma simt lipsita de orice . Ma simt ca si cum nu as fi aici ci pe alta planeta. Ma doare si nu stiu ce exact ce . 
Ma simt ca o frunza luata de vant ... Obosita de tot , obosita sa tot vorbesc , sa tot imi explic ceva ce nici macar nu stiu . Imi lipseste logica mea dura ... Constiinta nu este un lucru bun. Te distruge pas cu pas . Dar totusi cica ar fi necesar sa o avem . Uneori poate face minuni alteori da cu bata in balta . E aiurea cum se intampla totul. E aiurea sa te trezesti in mijlocul parcului si sa nu stii cum ai ajuns acolo ... E aiurea sa fie totul asa de aiurea nu ?
Pana la urma ce doare mai mult ? Nu pot sa imi raspund la aceasta intrebare ...
Renunt sa mai pun intrebari de genu . Renunt sa mai caut raspunsuri . Imi las capul pe spate si imi caut steluta mea norocoasa . Imi caut linistea printre stele si ma trezesc recitand "Luceafaru" ... Ma bufneste rasu si inght un sec ... As vrea sa imi inec amarul intr-o cana de ciocolata calda ornata cu frisca ... As vrea sa am macar puterea sa plec din casa cum faceam altadata... Am obosit sa tot stau dreapta in fata nedreptatilor ...
Imi las gandurile sa se amestece , vorbele le inchid in dulap si ascund cheia . Ma simt captiva in propiul meu mediu . Ma simt altfel . Ma simt grea , ma simt calma , ma simt eu si asta ma face sa devin confuza . Gata cu tipa irascibila si foarte usor de enervat. Numai imi pasa de parerile voastre. Bateti-va voi capul cu ele ca in fond parerile va apartin...
Dar ma doare nepasarea, renuntarea la sperante si iluzi . Faptul ca numai suntem in stare sa ne controlam si sa rostim o vorba frumoasa . Faptul ca suntem defapt singuri mereu .
Stii senzatia aia de parca totul s-a sfarsit ? Parca iti fuge pamantul de sub picioare si iti vine sa te ascunzi in cel mai intunecat colt si sa plangi? Imi spun ca e doar o etapa sau o zi proasta. Da cate zile proaste poti sa ai ? Cat poti sa suporti o durere care nu poate fi tratata cu nimic ? Poate imi trebuie potiunea magica . Gramul ala de iubire perfecta dupa care tanjesc. Sau poate imi trebuie doar putin mai multa atentie si mai putina detentie .
Poate imi trebuie doar prieteni ce sunt in stare sa ma faca sa rad si sa uit de tot  ce se afla in capusorul meu mic ... Poate defapt nu stiu ce vreau si ce e de facut in cazul asta . Poate imi trece sau o sa ma doara si mai mult si mai tare ...
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu