1 mai 2012

I found ... what i want!

Si poate am gasit ceea ce vreau. Ceea ce am cautat atata timp... Poate am gasit speranta acolo nu credeam ca exista. Poate am gasit ceva mai important decat ceea ce a fost pana acum sau poate doar ma insel... Tot ce stiu in momentul de fata este ca chiar imi este dor... Imi este dor de steluta aia mea mica si albastra. Aia care straluceste doar cand ma vede...
Sunt intr-un moment in care nimeni si absolut nimic nu ma poate convinge de un contrariu. Ma gandesc doar la ziua de maine si parca numai trece. Mi-as dori ca azi sa fie maine. Mi-as dori ca tu sa fii aici si sa ma tii in brate si sa ma saruti pe frunte. Sa imi spui cat de frumoasa sunt si cat de mult ti-a fost dor de mine... Visez cu ochii deschisi. Sunt vesnic indragostita doar de ideea de dragoste adevarata, dar ma intreb oare cand voi fi si eu iubita cu adevarat fara scop si cauza??? Si usor plictisita ma gandesc sa imi i-au agenda ca alta data si sa  dau o tura prin locurile pe care nu le-am mai vizitat demult. Afara este atat de placut parca totul imi spune sa ies din casa... Instinctul meu mereu ma indrumat bine indiferent ca uneori nu am ajuns unde am vrut, tot a fost bine intr-un fel sau altu... Imi e dor sa imi sune telefonu si sa fiu intrebata unde sunt si cu cine, parca ma simt singura acum, dar incep sa ma obisnuiesc cu ideea ... In fine !
Parca ieri si azi nu am ras la fel demult ca zilele trecute, parca ceva lipseste , ceva care ma facea sa ma simt completa... Intr-un fel sau altu probabil imi voi gasu jumatatea la care am visat. Poate ca nu e chiar asa departe pe cat cred eu si mai cred ca jumatatea aia destinata mie ori va fi ceva destul de buna pentru mine ori ma va distruge... Acum sunt curioasa sa vad unde voi ajunge. Pana la urma trebuie sa risti ca sa castigi ce vrei nu?! Si trebuie sa lupti indiferent ca totul spune nu. Daca renunti la lupta e ca si cum ai renunta la lupta pentru inima ta. Ce rost are viata daca inima nu iti bate in piept cu adevarat? Tu stii ce iti doresti ? Eu stiu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu