1 mai 2012

My heart

Sunt momente in viata in care razi sau te intristezi / sunt momente in care plangi si ti-e greu | momente ce privesti doar inainte la ce vezi / fara sa vezi ce lasi in spatele tau !    De dragul dorului de acel moment profund in care stateai cu ochii in pamant.. Eu te priveam , te-am luat usor de mana... caci noi trairi comune imparteam. ! Caci lacrimile tale valoreaza aur , chiar sa le versi aiurea e pacat.. momente sincere privind spre un tezaur.. cu sufletul de griji intunecat
 

Ma doare inima si nu imi pot da seama de ce... Probabil de la cafea! Si cineva mi-a spus ca lacrimile mele valoareaza aur si ar fi pacat sa le vars aiurea sau pentru cineva drag neimpacat... Si azi am privit in urma pentru ultima data si sincer mai bine nu o faceam...
Si daca mai aveam vre-un gand pierdut pe acolo pentru alti astazi l-am eliminat.
Si imi spun mie ca sincer numai are rost si as vrea sincer sa ma cred si sa ma opresc plansul asta stupid. 
Si sincer tot ce ma doare e ca s-a putut da pagina atat de repede fara un gand de urma... Si imi pare rau ca m-am considerat vinovata macar pentru un moment... Unele suflete merita ranite si ranite crunt pentru ca asa le e menirea sau unii si-o fac cu mana lor...
O ultima privire ce o arunc in urma. Stop! Acum e timpul sa intru eu in joc !!! Ma risc si chiar nu imi pasa daca nu o sa iasa asa cum ar trebui. E timpul sa plec ... E timpul sa ma las dusa de val . In fond e ceva absolut normal!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu