20 mai 2012

Remember that moments?



Iti aduce aminte cum radeam candva? Cand zambetul iti umplea ziua si inima? Iti aduci aminte parcul acela? Stii cat de gol este acum ?
Nu stiu de ce scriu asta... Poate inca nu sunt pregatita pentru asta... Nu sunt pregatita sa o i-au mereu de la capat fara am nimic din ce am avut... Tot ce mi-a ramas acum sunt amintirile... Si nu pot sa imi dau seama daca este mai bine asa sau este mai rau... 
Un vis care se tot repeta si ma face sa ma trezesc mai fara viata, mai fara sens. Am un gol, un gol imens.Si mai beau inca o cafea la fel de amara ca starea care o am acum. Nu inteleg mam trezit fericita. Acultand muzica de epoca si savurand micul dejun. Am ajuns acasa si m-am asezat in fata pc-ului si am realizat ca imi lipseste ceva. Ceva care nici eu nu stiu ce.
Aseara am iesit la noaptea muzeelor impreuna cu familia si a fost special... Am ras , am glumit, dar ceva din interiorul meu ma avertiza ca ceva e in neregula...
Se pare ca roata sa intors . Se pare ca doare. Da doare! Indiferenta... Lucrul pe care il urasc cel mai mult si tin din  toata inima! Fericiti sa fie cei care mi-au dorit asta. Au reusit inca odata! Dar imi spun ca e o zi proasta, o zi rea ca atunci cand cantam impreuna "you had a bad day" apoi ne trezeam razand. Iti aduci aminte? Nu pot spune: imi pare rau! Ca nu am pentru ce ... Si chiar nu imi pare rau, doar ca ma atac, doar ca imi fac sange rau singura. Si nu pot pune pauza la filmul asta prost. Nu pot pune stop si sa o i-au de la capat. Sunt prinsa. Prinsa aici. Prinsa de voi toti astia care imi dati tarcoale. Toti voi astia care preferati sa ma stiti plangand decat sa ma stiti bine si fericita. Preferati sa rupeti o parte din mine...
Dar stai asa! De ce scriu toate astea? Oricum nu le retine nimeni. oricum nu ma cunoste nimeni suficient cat sa ma ia in brate si sa imi spuna ce vreau sa aud. 
Hai sa redevin ce am fost candva. Macar asa e mai usor sa tin piept la tot si sa nu ma raneasca nimic... 
Am stat cateva minute sa ma gandesc... Si m-am hotarat. Las totul in urma si ignor tot ce m-ar ataca. Functioneaza deja. Esecul e primul pas catre succes :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu