25 mai 2012

Blackout

Nu pot sa imi aduc aminte ce s-a intamplat in astea doua zile... Clar ! Nu stiu cand s-a facut vineri. Parca era miercuri seara si stateam la calculator dintr-o data negru... Imi aduc aminte pe fragmente cate ceva nu prea placut..
In fine zilele astea in care am stat in pat mai mult fortata de corpul meu care nu vroia sa imi asculte comenziile mintea mea ratacea si se intreba cum de sunt eu asa prinsa de un pat? Am ajuns la o concluzie finala... La concluzia ca e prea devreme de orice , trebuie sa imi traiesc viata inainte de toate apoi sa ma gandesc la cele sute de mii de lucruri din capul meu ...
Am invatat mai demult despre oameni ca ne putem schimba foarte repede... Si e de ajuns 2 zile la pat sa iti dai seama ca iti lasi viata sa treaca pe langa tine...
Acum ma simt mai bine teoretic , dar nu stiu cat o sa ma simt bine... In fine sa profitam de moment si sa incerc sa ma deschid...
Afara ploua si ploua destul de tare. Picaturile ce loveste asfaltul se fac ascultate de catre urechiile mele... Ma induce in eroare. Stiu despre ce as vrea sa scriu, dar nu pot. As scrie despre iertare, despre iubire, durere,familie, copii prosti si etc, dar mintea mea este prea ocupata de un sigur gand si nu le pot da cuvantarea celor ce imi bat la usa! Incerc sa numai ma gandesc si sa imi ocup timpul cu altceva, dar odata ce inca sunt aici si scriu se pare ca nu am gasit ceva bun sa imi distraga atentia... As iesi sa ma plimb, dar nu pot sunt blocata in casa. Pentru prima data urasc ploaia. Urasc faptul ca e atat de rece si nu ma lasa sa pasesc in ea.
Stau cu , cainele la picioare si spre mirarea mea sta cuminte cu ochii tristi fixati spre mine , parca pana si el simte ca ceva este neregula cu mine. Oare asa este? 
In fine. Las totul balta momentan. O sa vad cum si unde in functie de cate probleme mai am pe parcurs !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu