8 mai 2012

Ploaie



O ploaie... O privire prinsa pe moment. Un parfum ce trece ... Un gand...
Si ploaia de azi mi-a adus aminte de vremurile bune... Ploaie de primavara ! Saruturi in ploaie , rasete si  priviri mute aruncate! Pentru un moment am evadat din rutina in care eram prinsa azi. Cu ochii atintiti in geam am plecat departe. M-am trezit prinsa prea undeva unde nici eu nu stiam daca am mai fost acolo. Probabil e un nou inceput, probabil e povestea aia care o cautam de ceva timp... O poveste iesita din banal. Ceva nou da si vechi in acelasi timp.
Sunt plina de ganduri bune , dar si de o teama imensa. Teama de a nu fi lasata in urma ca o carpa folosita. Asta sunt eu. Mereu imi fac prea multe griji atunci cand chiar nu e cazul! Mie frica sa nu fiu mintita iar ca lasata in urma parca am mai fost si am trecut peste.
Nu stiu daca alegerea facuta este corecta. Am timp sa meditez si sa ma gandesc daca chiar e bine ce fac sau ce am de gand sa  fac in continuare.
Nu sunt pregatita inca sa las jos armele . Nu sunt pregatita sa las totul in urma si sa pasesc spre altceva. Si pentru ca nu sunt sigura ca drumul ales este corect stau si oscilez ca valurile ce vin si pleaca la tarm.... Nu sunt pregatita nici sa raman. Prefer mereu sa am optiuni ,  un as in maneca.
Si ma simt atat de obosita. Parca pe zi ce trece energia mea dispare. As vrea sa ma bucur de fiecare moment ce ar tr sa imi aduca zambetul pe buze in loc de irascibilitate. Dar nu pot. Sufletul meu de copil urla si se zbate ca sa iasa la joaca, dar corpul e prea trudit ca sa mai poate face ceva! Ar trebui sa iau o pauza ... 


Ar trebui sa mai ascult si ploaia cum cade nu mereu sa ma dansez in mijlocul ei...


P.S :Si amintirile frumoase ar trebui sa ramana pe fundul lacului odata cu bratara albastra ca in fond acolo le este locul ! Acolo a inceput totul si acolo s-a terminat azi pentru mine tot ce ma legat vreodata de acel parc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu