30 apr. 2012

Show me

Show me what i wanna see, show me that I'm special and always will be.. Give me importance and I shall make your wish come true.. Forever I shall love u!
Suna bine nu? Pacat ca doar suna bine! Stau in casa si ma pregatesc sa ies afara...  Sa uit macar o noapte de toate si de toti cei care imi vor numai raul se pare... Departe de cei care se contrazic singuri si apoi isi cer iertare... Numai iert! Numai dau satisfactie nimanui. Am gresit ca m-am gandit incontinuare si am incercat sa raman prietena cu unii care nu merita nici macar sa le zic "buna" ... Dar asta e ! 
Nu inteleg de ce ma las impresionata de vorbe goale, nu ma inteleg. De ce dracu nu arunc toate acele sentimente la gunoi acolo unde le este locul. Unii oameni nu merita iubiti, compatimiti. Nu merita nici macar sa stie ca esti bine pentru ca ar face orice numai sa te stie in lacrimi... De atatea ori am pretins ca stiu ce este ura, dar m-am inselat . Nu stiu daca am urat vreodata pe cineva, dar simt ceva ciudat in corpul meu. Tremur si sunt rosie la fata si as sparge orice imi sta in cale. Oare asta sa fie ura? Dar ma opresc brusc si imi aduc aminte ca sigur asta a vrut sa obtina :)) . Asa ca sunt calma si deja incep sa imi aduc aminte cat am ras aseara sau alaltaseara sau ieri pe zi ... Imi aduc aminte ca cineva ma iubeste si ma place asa cum sunt indiferent de toanele mele... Si ciudat este ca stiam ca atunci cand iubesti pe cineva cu adevarat indiferent de cat de doare ii lasi libertatea de a, alege, de a fii fericit, dar unii doar pretind ca stiu ce inseamna sa iubesti altii doar se joaca de-a sentimentele. Singuri ce stiu ce este dragostea adevara sunt copii mici. Aceia care impart o ciocolata sau se tin de mana si se pupa pe obraz. Aia e iubire adevarat fara scop sau cauza.
In fine nu isi are rostu mai nimic acum. Am decis sa dispar o vreme sau pentru totdeauna iar cei ca ma iubesc si ma sprijina vor stii unde ma gasesc intotdeauna. Pana la urma doar o stea mi-a arat calea mea. Calea aia unde pot sa zambesc si sa dispara toti din jur... Unde nu imi pasa de nik altceva decat de zambetul meu. Si astept cu nerabdare sa imi sune telefonul si sa imi spui "buna"! Astept cu nerabdare sa ies din casa si sa plec spre nicaieri . Abea astept sa treaca zilele astea ... Si sa stii ca nu-i usor dimpotriva e chiar greu. Ca n-ai cum sa stii sincer, cam ce-i in capul meu! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu