13 mai 2012

Sunrise



Dimineata cand somnul nu vrea sa piara si cand corpul cere cafea , ochii mei a vazut ceva special... Raze de soare trasate printre acesti norisori ... Si m-am gandit sa suprind momentu . Sa arat cat de frumoasa e viata cu bune si cu rele... Cu suflete pereche si fara. Conteaza sa ridici capul sus si sa nu te lasi coplesit/a de chestii marunte pentru ca uite : poti pierde ceva frumos! Si m-am gandit sa iti deschid drumu spre mine. Spre mine cea adevarata. Drumul spre sufletul meu si sa te las sa te bucuri cu mine asa cum ma bucur eu cu tine... Poate uneori vorbesc fara nonsensuri, dar ziua sincer incepe cu tine asa cum dimineata incepe cu rasaritul soarelui si se incheie tot cu prezenta ta asa cum ziua se termina  cu apusul soarelui... Si nu imi pot da seama cand ai reusit sa imi furi gandurile mele pentru tine. Si nu imi pot da seama de ce razele soarelui de pe cer duc spre tine! 
Poate gresesc scriind toate astea aici iar! Dar nu stiu de ce as ascunde ceva asa frumos si pur ... Dc as ascunde ce simt... Ma simt indragostita. De tine ... Sufletul meu! Ma simt mai frumoasa, mai inteligenta si din ce in ce mai dorita oriunde as merge... Incep sa prind incredere in mine si ma las purtata de valul muzici ce urla in capul meu "Enjoy the ride" ... Si am sa aleg sa stau si sa ma bucur de viata asa cum este ea. Si abea astept sa vina vara si sa numai dorm si sa umblu si iar sa umblu pe unde nu am mai umblat niciodata. Vreau sa renunt la obisnuinta si la siguranta. Vreau sa pierd iar controlul si sa ma las dusa de vant! De ce nu ? Pana la urma asa este cel mai frumos.Daca ai un plan pentru tot care mai e supriza? E mai usor sa ma suprind pe mine apoi pe alti :) ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu