12 mai 2012

Stop chasing shadows... Just enjoy the ride



Si aleg sa ma bucur de drum. Cu tine... Cu voi ce inca mi-ati ramas alaturi...
Pentru ca fiecare zi e mai plina , mai speciala , mai scoasa din comun. Si chiar daca gasca mea nu este intreaga si mereu ne lipseste ceva macar suntem impreuna. Si chiar daca ne adunam odata la saptamana , radem si suntem ca in prima zi ca atunci cand ne-am cunoscut... Poate aseara m-am hotarat in sfarsit care e drumul meu... Aleg sa merg alaturi de steaua mea! Si cerul aseara atat de instelat si lumina de la felinar ce batea in geam, caldura apasatoare, muzica ce tipa ca decreierata in fundal aduc un zambet larg pe fata mea :) ! Pur si simplu nu ma pot opri din zambit, din iubit !
Stau intr-un tricou gri ascultand muzica si pierduta in mare indepartare... Nu pot sa imi dau seama daca chiar e un vis sau e realitate! Totul pare prea frumos. Prea ireal ca sa fie adevarat... Ma simt fericita. Fericita cu adevarat... Parca m-am trezit din cosmar sau poate e un cosmar mai dulce, dar hai sa fim optimisti macar de data asta. Macar de data asta aceasta stea va ramanea doar a mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu