28 nov. 2012

Moments...



Sa ne amintim de momente...Momentele acelea in care inima nu iti mai bate ... Momentele acelea care iti taie rasuflarea. Fie ele triste sau fericite... 
Eu sa spunem ca inca imi traiesc clipa ... Si daca am un regret ... E acela ca nu pot da timpul inapoi sa schimb ceea ce am gresit ... Sa mai am ceea ce acum numai pot avea ...
Mi-am pierdut steaua si calea mea odata cu ea ... Si oricat as vrea si oricat as incerca e in zadar ... 
Aseara m-am uitat in sus , niste lacrimi mi s-au prelins usor pe obrazul meu , o mica durere si-a facut locu in adancul sufletului meu si ma pocnit mental. A fost prima data cand nu mi-am putut tine lacrimile sub control ... Si nu-i prima si nici ultima data cand nu este nimeni sa ma ia in brate si sa mi le stearga... 
Pentru unele lucruri luptam in zadar ... Dar de ce o facem? Asta nu inteleg , doar ca sa ramana niste momente , clipe de neuitat pe urma?
Stii ? Dor momentele astea pline de dor . clipele incarcate de regrete ...
Amintirile nu imi dau pace... Mana mea cauta , inima-mi zace , iar mintea mea deja proceseaza un plan . Sa dea uitarii tot. Parca totul se intampla involuntar ... Parca distanta si timpul e cel mai mare inamic al meu . Sau defapt e nesiguranta de care sunt inconjurata.
Nu-i nimeni sa vorbeasca cu mine si sa imi spuna ca ma insel. Si odata ce nu's convinsa degeaba tot ascult ...
Imi e dor de momentele alea  de copil. De clipele din poza de mai sus . Sunt momente cand scap totul jos inclusiv pe mine si numai am puterea de a ma apleca sa le ridic ... 
Atunci vine momentul cand cineva trebuie sa faca ceva mai mult pentru mine decat sa ma critice ...
Acum e acel moment ... Inca clipesc. Inca delirez

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu