8 nov. 2012

And now ? :X





Pe ultima suta de de metrii  o decizie spontana . Ceva suprinzator de placut... Stii inca putin si imi vad visul cu ochii . Si poate e tot ce am visat mereu . Nu ceva banal, nu reunit, ceva strict interzis ... Si ma simt wow de parca as fii din filme ... Un film de aventura presarat cu romantism . Un film clasic dar tot odata plin. E putin anormal , e putin ... Stii ce ?E putin mai mult decat imi place mie . Si imi place nebunia asta . Andrenalina de care esti acoperit. Si desi stau prost cu rabdarea cu cat ma gandesc mai mult cu atat mi se pare o idee din ce in ce mai buna ... Si toata asta poate fii un inceput sau un sfarsit. Si eu nu vad negru , eu vad asa cum are sa fie lucrurile, grele , dar placute si bine motivate . Poate asta era partea aia care lipsea . Motivatia necesara , motivul perfect sa renunt la tot ce ma face imperfecta .
O schimbare radicala , un surplus de nou , ceva ce imi tine inima la nelocul ei :) !
Nu am stare si ma gandesc la fiece lucru in detaliu , incerc sa nu ma sperii cum am facut prima data, incerc sa ma gandesc ca totul se pare ca poate fii din ce in ce mai bine ... 
Am emotii :)) Am ceva ce nu pot descrie :) ... 
Yeah 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu