20 nov. 2012

Wake up :)


Trezeste-te nu e doar un vis ... Trezeste-te doar atat mi s-a spus. M-am trezit si am deschis ochii intr-o alta dimineata . Si era rece , rece , rece ... Ma batea vantul si era zapada , calcam usor sa nu alunec, ma tineam strans de mana lui si il priveam prin fulgii ce naruiau asupra mea ... A fost un vis sau o amintire din trecut . Pentru ca atunci cand m-am trezit nu erai langa mine ci eram intr-un pat gol ... Detalii .
Emotiile ce ma cuprind in fiece secunda si imi fura somnul de care as avea nevoie . Numar clipele pana cand am sa te strang in brate iara si din nou ... Si uneori si rareori ma intreb de ce am ajuns iara pe acelasi drum molipsitor ...
Sunt egoista si stiu asta ... nu ma pot bucura cand nu esti langa mine si nu pot lasa pe alti sa fie fericiti atunci cand eu nu sunt ...
Dar iti multumesc pentru momentele cand esti aici si chiar si pentru cele in care nu esti...
Iti multumesc ca ma accepti asa cum sunt si nu imi lasi loc de scapare . Iti multumesc ca ma lasi sa fiu asa cum sunt si nu incerci sa ma schimbi .
Te iubesc pentru ceea ce ma faci sa fiu langa tine si pentru ceea ce esti atunci cand esti cu mine .
Imi e dor de rasul tau de cristal si de momentele alea jucause cand semaforul arata rosu ... Imi e dor sa ma trezesc cu tine tinandu-ma in brate ... Si mai e putin... Putin de tot .  Si sincer nu stiu ce as vrea sa exprim acum defapt . Sunt confuza ... Sunt aeriana si cam indragostita de tot ..  Si tot ce stiu e ... Ca nu vreau sa ma trezesc iara fara tine ... Nu din nou!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu