15 nov. 2012

My Happiness



Deci cu ce sa incep ? Mai e putin putin pana la culmea fericiri?!  Are limita tot ce se petrece in jurul meu ? Daca mam intrebat ce culoare are fericirea cred ca tocmai ce am aflat. Are  o inaltime destul de mare, e blonda si are niste ochisori verzi . Motivul ala pentru care te trezesti in fiecare zi. Motivul ala care face si cea mai rece inima sa bata. e poate peste limitele intelegeri mele... Am cautat in stele rostul existentei mele de atatea ori ca sa il gasesc intr-o noapte asa deodata ... Si ma tot uit la tine , la mana ta , la faptul sincer ca esti doar al meu si vei fi indiferent de ce va fii ... Adorm si ma trezesc cu acelasi entuziasm ca mai e putin si pasesc spre tine ... Si poate ca e ceva nou, mai nou decat am incercat vreodata ... Parca brusc numai ma tine nimic in loc sa visez sau sa sper ... Parca tu esti in fiecare minut langa mine si din ce in ce mai aproape ... 
Am niste cheii ratacite prin mintea mea pe care le-am aruncat fara sa privesc unde cad ... 
Si desi stiu ca iti e mai greu decat incerci tu sa para mai usor , te simt , imi simt modul de a privi , de a, atinge . Un pic de indoiala , un pic dezamagit ca totul e asa decazut ... 
Nu toate bucuriile sunt sincere, dar a mea este cea mai pura bucurie ... 
Bucuria aia care mi-o oferi in fiecare dimineata cand deschid ochii si te vad , dorul ala care il am cand nu esti , si sentimentele ce se trezesc doar la vederea ta ... 
Nu reusesc sa ma relaxez cand esti in preajma de parca ai fi un curent continu in , inima mea . Nu reusesc sa gandesc clar si rece de parca ai fi o tornada in capusorul meu .
Dar spre deosebire de alta dati de data asta nu simt ca totul e o greseala si am sa regret ci simt ... Nu stiu ce simt , dar stiu ca e de bine ... Ador cand te vad cu cata mandrie porti acel inel pe deget , ador fata ta cand ma vezi ca privirea mea e indreptata spre altceva decat tu.
Iti simt invidia pe aerul pe care il respir si care intra in plamani mei pentru simplu fapt ca nu poti inlocui tu absolut ce ma inconjoara. Ghici ce ? Cam prin acelasi lucru trec eu . Si ma atac si tot ma atac si devin geloasa ... Interesant sentiment. Simt nevoia sa te apar, sa te tin langa mine de parca ai fii cea mai pretioasa comoara de pe acest pamant. Ce mi-ai facut ? Gandesc in sirop de miere imbibat de atata dragoste . As vorbi la infinit despre tine , te-as atinge incontinu fara sa ma satur o clipa de tine ... 
Ciudat e doar un sigur fapt ... Ca desi nu stiu sigur ce va urma defapt ... E doar un pas spre fericirea mea ! Fericirea noastra!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu