17 nov. 2012

Time's



Timpul ... Si inca ceva mai mult ... Cel ce indica  cat mai avem , cat rationalizam si cat simtim ... Secundarul e prea rapid pentru a il observa, iar minutele nu sunt calculate si uite asa ai uitat cum a trecut timpul...
Un pas important . Un legamant . Si totusi total diferit de ceea ce a mai fost pana acum ... 
Trebuie sa ma opresc ... Sa ma opresc din gandit, la nimic si in acelasi timp la totul. Trebuie sa ma opresc din simtit pana mica mea inima nu cedeaza , si trebuie sa invat mai ales sa am rabdare ... Timpul pentru mine e pretios , dar in acelasi timp nici nu mi-l organizez cum trebuie . Asa ca imi propun... Mai mult timp pentru mine , mai mult timp pentru tine , mai mult timp pentru toti ... Invatati, calculati rata timpului si planificati-o . 
Stand degeaba el doar trece in zadar asa ca construieste ceva ce te motiveaza pe viitor.
Mai putin de 6 zile si cateva ore si intr-un fel ceva se va schimba. Trebuie doar sa am rabdare si sa inteleg chiar si ceea ce este peste limitele mele ... 
In momentul de fata am impresia ca e doar un vis atins de o pana in zbor ... Doar un gand frumos si un simplu fior ... Apoi ma uit la foaie ce mi se asterne in fata si remarc ca hello aceasta este realitatea mea ... Nu visez desi e prea frumos mai ales atunci cand doarme . Nu ma mint pentru ca e acolo si il aud cum imi spune "te iubesc" . Nu visez pentru ca este acolo si ma tine in brate . 
Dar si totusi cu toata asta am un impas , un gol sau nu stiu exact cum sa ii spun . Si parca intr-un fel nu e starea mea ... Imi e frica , putin mai mult desi tot odata as striga in gura mare ca Stii Tu  !!! Dar e wow si acum cand e doar in scris ... 
Timpul face tic - tac ... Ce se va intampla defapt?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu