3 nov. 2012

Dreams of child



Despre vise. Visele unui copil devenit matur . Visele unei fetite luate de alte zeci de , decizii .
Decizia de ai lua fericirea fara sa clipeasca. Si aseara am avut un vis... Stransi toti la o masa , razand , vorbind sincer ca altadata ... Ma simteam atat de bine , frumos visul meu , dar realitatea e total opusa.
Si nu stiu cum imi aduc aminte de visele aceluiasi copil cu putini ani in urma. De modul ei de as prevedea viitorul , de a isi pune viata in asa ordine ca toate acele mici lucruri sa devina realitate . Acum cu ce a ramas ? Doar cu niste dorinte care devin imposibile pe minut ce trece ... Desi uneori ma sperie gandul de as fii doar a cuiva , eu cred ca as putea face fata  cu cea mai mare mandrie vazuta vreodata ... Desi nu par genul de fata , care sa stea locului odata , uite ca am si eu acelasi vise ca orice fata banala ... Imi doresc siguranta  si nu datorata de oficializare ci doar sa stiu , sa am si sa fiu .
Poate nu pot exprima exact ceea ce doresc sa spun . Dar cert e ca visul meu a ramas in picioare si imi amintesc exact clipa in care mi-am dorit cu adevarat asta .
Era intr-un tarziu de toamna si batea un vanticel  ... Mai departe numai stiu ..
Sau numai vreau sa imi amintesc de inca un vis infrant si un viitor incert . Dar tot ce stiu ca pe moment am spus "nu" desi stiu ca am mintit . Am tresarit frumos la ideea aceea , dar s-a pierdut ca multe altele de genul. 
E departe de a fii tarziu si sunt departe defapt de ceea ce as vrea sa scriu . Poate e doar vina unui vis stupid ... Poate toate astea trebuia sa ramana acolo in tacerea lor.
De ce tot ce imi doresc si incerc sa pastrez , se pierde ca un fum de tigare?
Si poate inca n-am pierdut nimic si poate daca invat sa am rabdare , o sa am ce imi doresc. Dar ce se intampla cand iar cladesc si totul se darama brusc? Uneori viata te poate pune la zeci de mii de incercari si uneori numai poti sa le faci fata .
Imi tot pun ordine in gand de ceva zile incoace si tot imi ramane in gand un zambet si nu am ce-i face, si tot imi rasuna o promisiune si alte cateva se intoarce .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu