14 oct. 2012

Us again



As vrea ca nimic sa numai fie asa greu cand e vorba de noi. As vrea sa ma pot trezi ca altadata in fiecare dimineata cu zambetul tau sau sa te caut prin pat pentru ca tu ai plecat deja demult si sa gasesc pe noptiera un biletel . 
Ce frumos a fost. Ce frumos are sa fie . Si imi dau seama acum ca mi-ai lipsit . Ca inima mea bate cu adevarat doar la vederea ta , pielea mea tresare doar la atingerea ta , si  mintea mea ... laso asa :)) . 
Da e putin ciudat cum s-a intors totul asa deodata si brusc, dar nu ma mai mira deja .
Toata relatia asta e un adevarat fenomen al naturii , parca mereu se isca cate ceva... Parca mereu renaste din cenusa . Poate si cand spun poate nu o rostesc anevoios ci pentru ca numai stiu daca cred in asa ceva "poate suntem suflete pereche" . Putin cam total diferite, dar gandim la fel, ne plac cam aceleasi lucruri, ne tachinam fara limite, ne provocam si poate asta nu e tot . Nu imi gasesc cuvintele potrivite pentru ceea ce as vrea sa scriu sau poate e putin cam aglomerat in camera , dar un lucru e cert as vrea sa fii aici in fiecare minut. Numai vreau sa ma gandesc ca poate ai sa pleci iara si toata asta se va pierde din nou . Nu stiu ce e in neregula cu mine , nu stiu ce se rupe in momentul ala care dispari din peisaj si mereu caut alt tu in ceva ce nu am sa gasesc. Ramai aici ca sa numai fiu nevoita sa uit de noi , sau fa ceva cumva, candva sa stiu ca mereu vom ramane doi . Si ca de vei pleca eu te voi astepta negresit in acelasi loc care m-ai lasat , asa cum am facut mereu si mereu de cand te-am cunoscut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu