7 oct. 2012

Let's see another part ...



Alta intorsatura. Alte ganduri. Alt peisaj. Alte personaje sau aceleasi din totdeuna , dar parca cu alte chesti noi. Upgrade sa ii zicem. Singurul lucru sa zicem care ma supara e faptul ca in timp ce unele persoane cresc in ochii mei si cresc frumos , cele care le crede-am diferite clacheaza. Se spune ca asta e viata . Ca in timp ce unii din noi urcam niste scari alti coboara si tot asa. Roata se intoarce.
Sa intoarcem foaia iar de data asta si sa vedem unde duce toata treaba asta. Mai pe scurt hai sa vedem lumea de aproape si cu propii nostri ochii.Parca iar s-a scurs timpul din clepsidra prea repede , iar sentimentele imi sunt intoarse pe dos. Parca m-am oprit brusc din a face nimic pentru a face ceva constructiv. Dar inevitabila intrebare"Fac bine?".
Modul meu de a, actiona , de a lua decizii nu e tocmai unul urmat in detaliu ci bazat pe spontaneitate. Azi s-a trezit in bine o decizie. Decizia asta de a pune capat la nepasare, ignorare si rea purtare. Trec mai departe . E doar o alta foaie si  stim ca urmeaza alta. Pentru ca viata noastra e precum o carte. Foaie dupa foaie. Parte dupa parte.
Nu pot sa descriu exact ce am vazut si parca nici nu as vrea. As vrea doar sa ma trantesc in pat , sa imi inchid ochii incercanati de somn si sa sper ca atunci cand ma trezesc ca totul nu a fost doar un vis. Poate ca ziua nu a fost perfecta si momentele nu si-au gasit locul exact, dar unele lucruri gresite se intample in clipe potrivite sau ceva de  genu. 
Nu vreau sa se incheie toata iesirea asta din rutina. Si numai vreau sa iubesc pentru ca pur si simplu ma termina genul de sentiment. E mai ok sa fii treaza intr-o lume fara vise. E mai usor sa opresti o lovitura cu ochii deschisi.E mai usor totul si chiar daca e ciudat ma pot obisnui. Sau poate e doar pentru un moment toata treaba. E foarte probabil sa vorbeasca dezamagirea din mine fata de unii prieteni. Putin trist, putina mirare , cate putin din fiecare. E un nou start. Un nou vechi . Ceva real si nu doar de amuzament.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu