10 oct. 2012

Try to get hard



Cat de mult , cat de greu ti-a fost vreodata sa obtii ceva ? E o intrebare pentru voi si nu pentru mine . Cum ati trecut de atatea zone accidentate, de schimbari si rasturnari de situatie ? Pur si simplu ... Cum ati facut fata ? Intalnesc destul de, des cazuri in care persoana respectiva se sperie si o ia la fuga bulversata, introversata de unele persoane. Cum ar fii ... Eu ? Nu sunt centru universului vostru , nu sunt cheia dreptati si mai ales nu sunt o papusa . Sunt o prietena inainte de toate , poate o iubita , poate o viitoare sotie si mama . Candva , cumva astea erau planurile mele. Peste noapte la mine totul se schimba . Voua va e greu sa imi faceti fata mie , dar va-ti intrebat vreodata cat de greu imi este mie sa imi fac fata?
Urc atatea trepte si le cobor in timp fulger. Ma naucesc de cap , apoi ma linistesc. Iar o i-au razna, nu ma regasesc si clachez . Ai idee cate persoane se afla in mintea mea ?
Da si stiu atat de bine uneori ceea ce vreau, apoi imi pierd ideea. Atatea incercari esuate, atat greu pe umeri mei cateodata. Imi spuneti ca sunt speciala. Ce e atat de special la o fata ratacita ce nu isi gaseste locul in lumea asta de nimic?
Da , da ,da iar atat haos in mintea mea. A ta , a noastra si a tuturor . De ce ne place sa ne complicam atat de mult viata asta care relativ ar trebui sa fie simpla? 
De ce ma tot intorc trecut ? De ce spunem sa o luam de la inceput cand defapt suntem tot cu aceaiasi persoana care poate candva ne-a ranit ?  De ce acordam sanse apoi ne pare rau? Ce vrem sa facem si de ce ?
E putin mai mult decat ciudat. E ca si cum te-ai sui intr-o masina si ai merge fara directie si totul sa fie strain tie . Te simti cumva altfel nu ? 
E noapte si frigul se lasa usor pe spatele meu, incerc sa evit modul in care gandesc acum.
Vreau sa merg mai departe in pace . Vreau sa numai fie minciuni si tot ce am de clarificat sa fie clar . Si desi incerc din rasputeri sa imi lipezesc mintiile , mai rau mi le ametesc . 
Ideea e urmatoarea si total alta de ideea la care sunt . O sa ajungem de data asta din punctul A in punctul B asa cum ne-am propus ?  Sau toata asta e doar o veche piesa de teatru putin mai avansata ? Pentru ca desi nu par ca vreau sa stau in loc , sincer chiar asa vrea . Nu mi se pare un pas enorm pentru cei care se iubesc cu adevarat. Lucrurile sunt simple si trebuie tratate ca atare . M-am saturat de povesti cu sirop , vreau macar ca ceva sa fie cu adevarat real... 
                                             To try hard to do or get something...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu