23 oct. 2012

Too fast ...


Prea repede iar totul. Dintr-o data eu sunt centru universului tau. Nu te misti daca nu ma misc eu ? Cum vine asta ? Eu sunt foarte speriata desi a fost doar o proba de inel . Am ezitat sa il pun pe acel deget cu siguranta ... In loc sa ma calmezi , ma agiti si mai rau cu e gelozie fara rost ... Apoi ma lasi in aer de parca nici-o disputa nu a avut loc in urma cu cateva secunde . Cum am mai spus... Nu sunt o papusa pe care sa o invarti apoi sa o lasi jos. Sunt un om si desi imi plac jocurile, cel mai mult indragesc siguranta si depind de nevoia de a imbatrani langa cineva. Acela fiind tu, dar deodata parca toate astea suna parca rupte din basm ... Parca imi e din ce in ce mai frica si parca alunec iar .
Cad in plasa nesigurantei, clachez si numai pot sa ma inarmez cu rabdare pentru ca rezerva mea e goala. Zilele au trecut rapid si odata cu ele si planurile acele bune - rele ...  
Trece peste noi 1 an de zile si nu tocmai frumos .
Sunt prea obosita sa ma mai lupt si cu altele . Ma doare sufletul si inima si daca crezi ca n-am puterea sa rupt din mine iar totul , te inseli . Nu vreau sa sune a termen, sau amenintare ci pur si simplu fa ca anumite lucruri sa fie mai usoare. Tineti gura atunci cand chiar trebuie sa o faci , iar cand vorbesti asigurate ca ascult . Vorbe inutile menite sa raneasca trec doar in zbor pe la urechea mea. Si inca ceva cand ma acuzi , fii sigur ca e adevarat . Nu fa-o doar pentru simplu fapt ca nu crezi ca e posibil ... Eu sunt imposibilul in persoana ... Mai vrei alt raspuns ?  Sunt fraiera cand te ascult si las vorbele alea grele sa pice pe inima mea ca un catarg . O dezmembrezi bucata cu bucata apoi o intrebi "De ce numai bati ? " " De  ce numai simti? " 
Stiam  ca nu are sa fie usor , dar chiar trebuie sa faci totul sa fie si mai greu ? Nu-i de ajuns ca ma ascunzi ? Nu-i de ajuns ca ma complac? Nu-i de ajuns ca am renuntat la atatea pentru tine ? Doar ca pentru mine esti unic crezi ca iti da dreptul sa imi calci pe inima ? 
Gresit! Prea repede. Pripit chiar ...


©Popescu Elena

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu