29 oct. 2012

Happy Times :X



Totul vine si totul pleaca parca asa am spus. Uite ca durerea a trecut. Uite-ma iar zambind si stand in picioare de parca nimic nu s-a intamplat . Parca am mai mult chef de viata decat deobicei. Si astept cu nerabdare sa vina maine seara . Am un chef nebun de somn si o pofta de mancare brusca. Am un chef demential sa rad cu pofta si sa incerc sa nu ma abtin. Radiez ca un bibelou nou nou . 
Deja imi e dor de seara care a trecut si deja imi lipseste ziua de maine . 
Si parca deodata si cam mereu atunci cand sunt fericita nu imi gasesc cuvintele potrivite sa multumesc sau sa descriu ceea ce simt .
Ma simt frumoasa si iubibila :)) , ma simt iar cu capul in nori si poate chiar dincolo de ei . Si tot ce ma oftic e ca nu stelele azi la fel ca ieri nu vor sa iasa sa fie admirate . 
Urmeaza un timp fericit. Urmeaza ca ochii mei sa emane o lumina de multumire ... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu