2 aug. 2012

Out of lies



Imi bag degetele in urechii si fredonez ceva. Numai vreau sa aud nimic in afara de vocea mea . Vreau liniste , liniste si pace. Linistea si confortu ce mi-l ofera patul meu de acasa , pacea ce mi-o da pisica mea cand se uita cu ochii ei albastri la mine.
Nu vreau sa aud nimic din ceea ce imi spune zgomotele lumii . Vreau sa dispara tot ce ma inconjoara. M-am saturat de atatea minciuni si atata paranoie .  
Si dispar din cadrul asta trist. Plec spre nicaieri cateva ore bune . Poate asa imi dau seama de ceea ce vreau. Poate cand ma intorc va fi mai multa liniste decat am lasat eu vreodata in urma mea. De data asta ma insel . 
Incep sa scriu mai rar... din ce in ce mai rar . Si nu se intampla nimic bun in viata mea. In afara de aceiasi monotonie de zi cu zi ( munca-casa ; casa-munca) ! 
Si decid sa plec spre un alt cadru , cu alte persoane decat cele pe care le cunosc de zi cu zi . Plec in cautarea adevarului ...  Purul adevar. Incerc sa ies cu capul sus din miile de minciuni ce mi-au fost zise. Incerc sa numai cred decat in mine.
Si stau si ma uit la ea ore intregi cum nu se dezlipeste de biroul meu . Stau si ma amuz cand tasteaza in locul meu. Si mor de dragul ei atunci cand abea asteapta sa ma intorc acasa.
Am compania perfecta. Cea care tace si doar se uita la mine, cea care nu ma poate enerva decat rontaint firele de la mouse sau tastaura ( btw nu am schimbat decat 2 mouse-uri pana acum ) .
Si imi e frica ca si ea va pleca cu o parte din mine . Asa cum ati reusit fiecare sa faceti si de fiecare data . Dar cel putin ea nu are cum sa ma minta . 
Asa ca afara cu voi , afara cu tine alta minciuna ce stai la rand la urechea mea . Sunt ocupata . Nu aud nimic , doar vad . Numai vreau sa aud nimic din ceea ce spuneti. Vreau fapte... Fapte pe bune!
Restul poate sa pice pe bune. sa se duca la fund si sa faca spume. Numai ma intereseaza absolut nimic in afara de ea si de mine si de tine macar un pic. 

Vreau sa termin odata piesa asta de teatru care nu se mai termina . Vreau sa ma rup de trecut odata si bine si sa ma lipesc de umilul prezent ce da rateuri cu mine .
Imi indrept concentrarea spre a, avansa , spre a face ceva util cu viata mea . 
Timpul oricum trece.Uite ce repede se asterne toamna , ma intreb cand naibi a trecut si vara  ? Voi ati simtit? Ca sincer eu nu stiu cand s-a facut august ! Parca totul s-a petrecut intr-un film de scurt metraj pe ceea mai proasta scena din viata mea . 
Si inchei desi mai am destule de zis . Inchei cu Out Of lies

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu