29 iul. 2012

Liberty huh ?





O noapte agitata si plina de energie... Atatea senzatii noi , necunoscute, placute , dar si neplacute ...
Plecare in graba jucand un joc pe telefon... Pierduta in spatiu si timp am aterizat undeva in Saturn ... Cu prea multe energizante ... Mult prea multe ... Doar vreo 10 asa sau era 11? Numai stiu exact. Am preferat doza de energie in locul alcoolului , am preferat sa sar in sus decat sa cad in loc sa merg ... Si zecile de intrebari pe care le-am lasat acasa au fost rezolvate. M-am intors cu forte noi, cu pofta de viata .
Sa catalogam noaptea asta una pierduta frumos ... O gasca mare , atati oameni noi, o parte din familie langa mine. Ne-am simtit bine, chiar mai bine ca niciodata si cu toate ca incheierea sa terminat cu procese verbale pe seama carora ne-am amuzat si am ramas deconectata la retea ( am pierdut telefonu :)) ) ... A fost o seara memorabila...
Dar nu de ajuns cat sa intreaca acel rasarit de soare pe care am ramas blocata , cu muzica pe fundal , pierduta minute in sir pana cand el s-a ridicat cat mai sus pe cer. 
Si toti gramada am plecat spre nicaieri ... In verdele obsedant al statiuni si ne uitam de zici ca eram pe alta planeta... Atatea parcuri prea ireale , atatea hoteluri ce suna a balade, atati oameni noi si primitori ... 
O dimineata de vis ... pierduta cu picioarele in apa amuzandu-ma de un crab , spunand bancuri  seci pe seama carora ne amuzam copios ... 
A fost frumos , trebuie sa recunosc . Am fost eu . Fata simpla fara fite si fara aroganta. Mergand pe strazi desculte cautand drumu spre casa. Parca nu vroiam sa se termine. 
Intr-un final pe la ora 09:00 am ne-am urcat in microbuz si am plecat spre casa . Am ramas blocata pe geam si vocile din microbuz au inceput sa piara rand pe rand din capul meu... Eram atat de concentrata pe aceea frumusete naturala ce mi-o oferea drumul obositor si calduros ...
Si am lasat apa rece sa curga pe pielea mea gandindu-ma intens la ce am vazut, la ce am trait si la ce am auzit... Si inca ma gandesc desi e destul de tarziu, desi maine ma asteapta o noua zi de munca , dar acasa ma asteapta cineva cu ochii albastri , cu blana alba de matase...  Mon amore Kira!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu