6 aug. 2012

Bad, bad, bad ...



Iar ma pun sa dorm cu gandul la miile de intrebari din capul meu. Si din nou adorm nemultumita de mine si de directia in care ma duc . Nu pot sa va multumesc pe toti si se pare ca fara bani nu poti sa ai nici macar familia aproape. E putin trist cum uni isi bat joc de tine cum au chef , dar mai trist e ca nu poti sa faci nimic pentru ca ramai mut si paralizat cand vezi fata lor reala. "In zadar incerci sa invi mortii copile "
 Si as vrea sa ma tin de planul meu. Planul meu maret de a merge la facultate . Planul meu care devine un vis din ce in ce mai imposibil de atins. 
M-am saturat de indiferenta mea , as vrea sa las armele jos si sa zic "las sa treaca" , dar nu pot ceva imi spune sa lupt incontinuare pentru ceva pierdut, dar m-am saturat de zilele astea negre. M-am saturat de singuratatea mea interioara. Vreau sa imi las inima sa bata cu putere , vreau sa fiu si eu fericita fara motiv si sa mi se astearna pe fata un  zambet tamp. Si totusi pana si asta e iar o dorinta imposibil de realizat in momentul de fata.
Parca din nou s-au intors toate cu , curul in sus si eu nu stiu in ce parte a camerei mi-am ascuns sufletul sau macar de as stii ca l-am pus aici .
Imi intorc privirea spre un lac altadata inghetat si luna mancata de furnici si parca ma impiedic tot mai des de propiile picioare, parca imi pierd rabdarea din ce in ce mai repede. 
Si iar ma schimb si ma reschimb la ora si la minut . Valuri de emotii ce imi taie respiratia. Sentimente triste , incarcate de atata nostalgie pe mine ma fac sa rad de parca e cel mai amuzant lucru. Apoi ma opresc brusc si imi dau seama ca plang sau cam asa ceva si merg spre nicaieri sau spre acel loc numit casa . 
Ma simt pustiita , mai singura ca acel codru din padure , ma simt lipsita de viata si de Zambet. 
Ma simt lipsita de Tine ! Dar nu vreau sa te mai vad si nici sa te mai aud pentru ca m-am saturat ca tot mereu sa spun eu cate ceva . M-am saturat ca eu sa ma schimb mereu si tu sa ramai acelasi . Pur si simplu imi e de ajuns . Nu stii ce inseamna Doi stii doar ce inseamna TU . Eu stiu despre ceea ce vorbesc da tu ai macar o vaga idee? 
Renunt la gandul ca ceva se va schimba vreodata . Toate sunt doar pentru un moment dat apoi revin la normal . Si ma inchid in mine si ajung iar  sa vorbesc cu mine insumi pentru ca m-am saturat sa zbier si sa tot cer ajutor si sa nu ma vada nimeni. 
Nimeni nu isi doreste cu adevarat sa ajunga la inima mea. Atunci va rog lasati armele jos si plecati din viata mea !!!
Bad people , bad dreams  , Bad , Bad, Bad

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu