29 aug. 2012

Angel or Demon




Si acum e timpul sa alegeti odata si pentru totdeauna ce vreti sa fiu ... Ca m-am saturat sa trec mereu de la o parte la alta . Raman fara aer , raman fara glas ori zbier prea mult si sunt prea sensibila . M-am saturat sa tot joc teatru pana raman fara suflu si replici. Am terminat cu criticile si minciunile. Am terminat cu tot. DA ! Azi pur si simplu am simtit ca numai pot, numai vreau, numai stiu , nu inteleg , etc etc. 
Vreau sa incetez odata sa ma arunc de colo pana colo . Chiar nimeni nu vede ca ma schimb de la minut la secunda?  Chiar nu e nimeni sa inteleaga ca am obosit sa ma lupt cu toate umbrele din jurul meu ? Nimeni sa ma creada atunci cand spun adevarul ?
Parca toti cei care a-ti stat in jurul meu deodata ati devenit prea inteligenti. Aruncati vorbele din gura fara sa stiti ce inseamna. Dar va spun ca nu merge cu mine. 
Asa ca am decis sa pun capat la trecut . De data asta are punct . Numai exista nici o virgula, nici-o exceptie. Am vrut sa fiu buna si sa ajut incontinuare ,dar de data asta m-am inselat . Nu a mai fost ca data trecuta care inca mai este . De data asta incep sa urasc tot incercati sa imi faceti , pana si inocenta gluma in , incercarea de a ma face sa zambesc . 
Cand sunt rea sunt prea rea... Cand sunt buna uit de mine , ma sacrific, ma complac si tot ce fac e pentru alti . Daca stau intre ma pierd , defapt oricum as fi pentru nimeni nu este suficient de bine.
 Si am spus sa incerc sa fiu altfel . Si am incercat si mi-a fost data lumea peste cap . Acum iar am dileme , pobleme cu diferite scheme , dar totul e parca fara pic de rezolvare . Sunt doar semne de intrebare , mai nou si cu exclamati .
Plec pe noapte vin pe zi . Plec pe zi vin pe noapte . Un lucru e sigur , tot nu imi place dimineata. Ma stoarce de puteri si ma face din ce in ce mai lipsita de tot . Nu gasesc forta de a zambi cand noapte nici bine nu a trecut si eu trebuie sa ma trezesc .
Sunt plictisita si parca nu se mai termina chestia asta odata . Parca provocarile de genu ma dezgusta , parca numai are farmec nimic cu toate ca cu putina vreme in urma spune-am ca nu pot sa renunt vreodata .
Am renuntat sa mai accept orice provocare . Am acceptat pactul dintre mintea si inima mea. De data asta condude creierul , iar inima sta in tacere , nici-un sunet , nici macar o soapta . 
Sa fac pe rand si sa ma decid. Sa fiu un inger sau sa fiu un demon . Eu stiu ce as alege , dar intai de toate si ca deobicei pun altele inainte dorintei mele. Fiti pregatiti sa fiti iara uimiti .
PS :  Putin imi pasa de cei care ma cred , putini sunt insa aia care stiu de ce sunt in stare !
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu