23 aug. 2012

Each Tear


Fiecare parte din tot intregul nostru e construit pe fiecare lacrima din obrazul celor din jurul nostru. Fraza asta mi-a sunat in cap in secunda cand am inceput sa scriu . Si pentru mine descrie intr-un miniscul rezumat cam tot ceea ce vreau sa spun. 
Fiecare lacrima a , adus pe zambetul inocent pe fata noastra . Fiecare fapta buna ne-a facut sa ne simtim mai altfel si mai curati . Fiecare moment petrecut departe de casa ne-a facut sa ne simtim straini . Fiecare vorba ce am rostit-o inutil s-a pierdut in zadar.
Si lacrimile nu dor ci doar ne vindeca de ranile interioare . Lacrima cu lacrima ne curatam sufletele murdare. Da ce sa spun si ce sa fac . In fiecare zi trec atat de multe prin fata mea . Nu se opresc decat pret de o secunda apoi dispar, se fac scrum. Raman doar niste momente undeva in spatele tau . Dar deja tu ai trecut, esti in fata si numai ai cum sa te intorci ... 
Stii momentul ala cand pur si simplu iti dau lacrimile dar tu inghiti in sec, te abtii sa nu o iei din nou la fuga si tot te abtii , dar totusi cat timp o poti face la infinit?Zilele astea trec mai rapid ca secundele  si imi tot spun ca desi vara asta nu a fost perfecta nu as vrea sa se termine. 
Dar trebuie sa las frunzele sa cada si vantul sa sufle iar rece prin parul meu . Si trebuie sa imi las geaca de piele sa capete viata iar viata pe mine. 
Si desi nu's multumita deloc de tot ce am reusit sa fac , imi propun ca anul viitor o sa fie unul mai bun si stiu ca inca nu s-a terminat. Tot ce a fost balta lasat candva si undeva va fi reluat.
Fiecare parte din noi tinde sa fie una mai buna. Atunci hai sa ne dam mana cu mana si sa stergem lacrimile ce ne inunda . Hai sa aducem pe fata noastra bucurie si speranta. Pofta de viata!
Tot ce ne lipseste hai sa inlocuim sau sa incercam sa aducem inapoi . Sa numai pierdem timpul cu miile de intrebari ce nu isi au rostu. Sa lasam balta tot ce ne-a creeat candva rostu. Sunt vorbele mele pline de confuzie. Vorbe cu nonsensuri si prea rebele . 
Vorbe grele ...
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu