11 aug. 2012

Isolation. Creation. Depression


Departe de a imi pune gandurile in ordine. Departe de a face curat in mine . Incerc sa creez ceva nou din izolare si depresie. Incerc sa pasesc spre altfel de lumina. Lumina portocalie-roscata a dimineti  ce ma prinde pe strazi pusti si lipsite de sens. Doar eu fara pic de suflet si onoare. Doar gand nespus si nepasare . 
Figura calda ma infioara si ma face sa ma intorc spre altceva ce nu gasesc . Imi e greu sa vorbesc frumos , imi e teribil de greu sa simt ceva cald . Las nervi sa ma cuprinda . Devin un haos !
Nu ! Numai reusesc sa ma inteleg. Gresesc atat de mult iar. Da am promis. Un compromis , un ultim compromis si las totul la pamant. Trebuie sa ies de aici cu capul sus . Sunt eu nu alta . Am incercat mereu sa imi feresc fata , dar mi-am riscat mereu viata . Mi-am pus sufletul pe tava de prea multe ori. Am oferit atatea apusuri si rasarituri . Am oferit atatea zambete si vorbe inocente. Am fost inteleasa gresit ca de fiecare data .
M-am blocat! Drumul meu sa inchis . Incotro merg? Stiu ca pot mai mult de atat. Trebuie sa pot . Asa am fost menita sa fiu . Stiu ca asa trebuie sa fiu . Sa rasar cat mai sus si sa apun in  gloria ca preafrumosul soare. 
Vreau ... Nu stiu ce vreau ... 
Spun ... Nu stiu ce spun ...
Traiesc ... Ce traiesc? 
   Trebuie sa ma regasesc iar . In zadar caut pacea daca nu pot lua o pauza de la tot. 
Imi spun ca mai e putin. Am sa ma bucur de un alt aer . Am sa schimb peisaju, monotonia . Sper . Vreau andrenalina de altadata . Imi e dor un pic de partea rebela din mine . Ma abtin cu greu sa fiu o persoana normala . Imi tin in laturi partea intunecata din mine . 
Vrea sa iasa . Zbiara . Ar fi mai bine sa ii dau drumu cate putin pe afara astfel ma nimiceste. 
Am uitat timpurile cand eram cuprinsa de , depresia sau alte chesti de genu . Am reusit sa tin stariile de genu departe de mine si am incercat mereu sa creez o stare pozitiva din una negativa. Nu-i un post negativ ci unul neutru . Cel putin asa il consider eu .
Privesc o pereche de ochii albastri ce mereu ma asteapta acasa si imi tine companie in noptiile reci sau calde. 
Un mic ghem de blana speriat de tot .Si totusi stiu ca mai este ceva sau cineva in lumea asta a naibi de mare ce ma stie , ce ma intelege . Mai e putin imi spune . Putin , putin , putin
Se calmeaza zumzetele ce nu mi-au dat pace toata ziua . Maine se anunta o zi libera . Maine se anunta OUT !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu