20 aug. 2012

Disappointments



Hai sa vorbim despre ele . oricum niciodata nu par ca se termina . Vin mereu , mereu , una dupa alta . Lovitura dupa lovitura. Parca nu se mai termina cercul asta vicios .
Parca totul merge fara sens , fara pic de viata si simplu , mai simplu ca niciodata .
Tot ce e simplu defapt e atat de complicat. Stii? Imi e dor de ceva complex , de ceva simplu in adevaratul sens al cuvantului. Ceva adevarat nu ceva cu 10000 mii de sensuri .
Pana la urma mai mult suntem dezamagiti de viata asta decat ne bucuram de ea. Si orice bucurie pe care ne-o ofera dupa ea ca bonus da si o doza de agonie putin mai lunga decat aia de fericire.
Unde e balanta aia care trebuia sa existe ? Unde?
Cand s-a rupt ? Tind sa cred ca defapt nu a existat vreodata , doar am vrut noi sa credem asta !
Trist . Mereu negam lucrurile care sunt acolo in fata noastra . Nu vrem sa vedem ce este chiar in fata noastra .
De ce avem tendinta de a ne tortura singuri ?
Eu am impresia ca ne face placere sa ne ranim... Da cat de maniac poti sa fii sa o faci la infinit? Nu crezi ca la un moment dat ar trebui sa cedezi ?  Sau sa inveti din asa zisa experienta de viata ?
De ce totusi stim ca dragostea doare , de ce stim ca o sa ne ranim iar , nu ne impiedica sa o facem iar? Apoi cand iar ne impiedicam dam vina pe ea de inima sau mai nou Destinul ? Eu cred ca  ne indragostim iar si iar doar pentru ca in adevaratul sens al cuvantului "Ne simtim al naibi de bine " si cu cat doare mai tare ... atat de intens a fost sentimentu adica atat de frumos ne-am simtit.
Dar oare se merita? Stii practic ti se termina lumea. pamantul se invarte incontinu si numai gasesti forta sa te ridici dimineata din pat. Si o tii nu stiu cat timp asa de parca ai fi bonlav ... Bonlav de viata ! De aceea spune-am in postul anterior. Pastrati-va lumea aceea numai a vostra, construiti alta cu acel cineva special. Invitandu-ti persoana aia speciala in lumea ta nu faci altceva decat sa ti-o darami singur/a  . Tu ai sa regreti la finalul acestei povesti.
Da inca sunt copil. Si inca cred in dragoste daia ca in filme. Si mereu cand ceva merge prost imi spun ca acolo exista si acel cineva pentru mine si ca e vina mea ca aleg numai fraieri  care imi rup inima .
Atata durere , dezamagire si atatea inceputuri si sfarsituri. Voi nu ati obosit? Eu sincer da.
Parca ma trezesc din ce in ce mai greu , mai fara pic de viata si parca tot ce vreau e sa ajung iar acasa si sa ma bag in pat . Parca dezamagirile sunt tot mai profunde, parca durerile tot mai apasatoare. Defapt ce sa mai... Ma doare totul inclusiv picioarele sa tot merg fara directie .
Vara asta parca nici nu a fost . E undeva aruncata intr-un colt intunecat din mintea mea .
Dezamagirile te fac sa fii un om mai crud , un om mai calculat , mai rece , indiferent si lipsit de respect fata de alti . Nu ma refer la nesimtire , ma refer la practic ca ingori total sfaturile altora care nici macar nu stie cu ce se mananca viata asta , dar totusi insista sa iti dea un sfat inutil .
Cati am promis ca nu am sa plecam niciodata , dar totusi am facut-o ? Suntem in alta parte acum si fiecare are viata lui pentru ca se zice ca viata merge indiferent daca vrei tu. Atunci de ce ranile nu trec pur si simplu indiferent ca vrem sau nu ? De ce ne raman cicatrici pe suflet si ne ferim de orice mai rau ca de ciuma?
Si mai ales de ce ne aducem aminte tot ce a fost rau decat tot ce a fost special si atat de frumos in viata noastra?
De ce nu ne marcheaza lucrurile bune ci alea rele ?
Ne aducem aminte de trecut , ignoram prezentu si ne trezim ca visam la viitor cand noi nu facem nimic in prezent sa garanteze viitorul la care visam .
In schimb visam la vechiile povesti de dragoste , evitam sa ne gandim ca ceea ce trebuie sa ne cladeasca viata , in schimb pierdem destul de mult timp gandindu-ne la ce a fost odata ca niciodata .
Sa trecem peste e usor de spus , la fel de usor ranesti decat sa consolezi . E atat de usor sa dezamagesti . Trebuie doar sa pari bun si toata lumea o sa aibe asteptari de la tine. Mai mari decat crezi tu vreodata.
Apoi cazi . Toti sunt dezamagiti si suparati pe tine. Iti spun cum te vedeau si cum ai ajuns . Te vad cel mai jos decat esti defapt...
Am invatat odata ca atunci cand esti bun esti luat de prost. Ei bine eu nu ma mai pot numai "fata buna" ... Eu sunt tipa aia rea la care se inchina babele cand o vad prin mijloacele de transport si de care se feresc fetele "cuminti " . Sunt prietena aia cu care uneori iti e rusine sa iesi doar pentru ca sunt putin cam zgomotoasa. Putin mai mult ...
Pentru ca spre deosebire de alti nu evit sa spun in mod direct ceea ce nu imi convine si ceea ce imi doresc cu adevarat indiferent ca ranesc sau starnesc barfe ...
Sunt persoana care dezamagesc in general ...
Problem ? Honestly? I don'tcare ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu