27 aug. 2012

Summer passes...



Trag aer in piept si incerc sa ies in ploaie cu capul sus , dar raceala ei ma dezgusta . Merg agale desi in momentul asta as fi rupt-o la fuga sub un adapost .Cei din jur se uita de parca as fi un fenomen al naturii. Vremea asta ma face iar sa ma gandesc la ce ar fi fost daca ...
Imi ascund fata printre buclele mele negre si constat ca energia mea s-a terminat. Nu stiu exact in ce moment sistemul meu s-a pus pe stand by , dar asa ma simt . 
Lipsita de tot ce se poate numi vitalitate. Am obosit prea mult prea greu , dar cand am obosit pur si simplu a cazut tot . Zilele astea parca trec prea repede. Parca vara asta vrea neaparat sa treaca . Toamna isi face simtita prezenta . O simt pe pielea mea , in viata mea,
Parca fiecare frunza ma doare , parca fiecare vanticel plange in ureche mea . Atat de grav , dramatic , singuratic ... Momentele de genu ma dau peste cap, ma rascolesc apoi ma reaseaza iar inapoi de unde ma luat. Ma las purtata de roua recii a dimineti cu somnul inca adanc intiparit in trupul meu firav . Ochii mei parca nu vor sa se deschida, mintea mea parca alearga prea repede , numai pot tine pasul cu tot . Oboseala isi spune cuvantul.
Aud ploaia cum imi loveste geamul la fel de bine cum ai auzi venirea unui tren intr-o gara goala.
Si tot aud un clopotel ce suna vesel ... Parca topaie sau ceva de genu . Anunta o vreme nu prea frumoasa , nu prea vesela . Anunta schimbare de caracter, raceala , ignorata fara vre-un reper . Se lasa cu fulgere de ideei dementiale , cu nopti albe din ce in ce mai bestiale...
Se lasa din nou cu timpul trecut. Ceva dulce din ce n-am mai vrut . Schimbare la 360 d grade. Asa sunt si voi fi precum cele mai vechii balade ...
            Sa las si vara asta sa treaca cum am lasat mereu toate sa se duca . Sa fie ca si cum nu ar fi existat ... Inca zbor cu aripi frante , inca incerc sa ma fac sa imi doresc macar inca o zi sa o traiesc . E total fara rost si fara vre-un sens , dar tot ce cuprinde e doar al meu gest . Treci si tu cum au trecut toate. Pleaca si vino inapoi ca de fiecare data . Eu inca voi fi pe acel  piedestal si voi privi cum toate se duc ... Cum toate se intorc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu