19 aug. 2012

Let's talk



Hai sa vorbim din nou despre basme ... Hai sa vorbim de frumusetea ce ne hraneste sufletele . Si pot sa zic ca din nou traiesc momente frumoase chiar daca sunt zile mai negre ca zmoala . 
Ma asez pe vine si ma uit cu ochii straini da plini de iubire spre tot . Acel tot ce ma inconjoara. Ma las captata de micul meu palat si imi trec mainile usor prin parul meu negru si matasos . E timpul pentru tot ce a stat in spate acolo ascuns . 
E timpul pentru constiinta . A inceput ceva sa bata mai nou in , interiorul meu rece . Ma incalzeste si ma mentine la aceiasi temperatura , uneori ma frige si ma doare . Un sentiment ce ma incarcat mai de curand zilele astea . Pentru un moment m-am lasat captata de moment apoi am realizat . La naiba  nu!
Pret de o clipa mi-am vazut visul cu ochii apoi l-am vazut cum se stinge incet. Am oprit totul brusc , am realizat ca inca nu e ceea ce vroiam eu. Pana la urma tot ce incepe bine se termina prost nu?
Culmea ironiei e ca fiecare basm mereu se termina frumos . Al meu ce final are ?
Happy ending ? Not ! E doar un vis de aceea se numeste si basm pentru ca exista doar in carti ... Dar putem sa ne creem propiul basm, propiul final pentru ca suntem unici in felul nostru si pentru ca multi dintre noi pot creea ceva posibil din acel imposibil . Da ! Aceea persoana sunt eu . Si uite-ma parca rupta dintr-un basm. Ireal de frumos . 
Sunt inca o comoara adanc ascunsa in ocean . O fetita cu un suflet curat precum al unui inger . Da ce stiti voi astia care ma judecati dupa aparente . Dupa mastiile de Bad Girl sau cum mi se mai spune mai nou Danger Girl :)) .
Si cand ma uit la aceasta fotografie ma vad intr-un mod frumos . Imi vad fata reala stralucind ca un diamant. Pentru prima oara as spune ca mi-am vazut sufletul . 
Cat stiti ce inseamna cuvantul Pur cu adevarat ? Nu cred ca stie vre-unul dintre noi ... 
Imi incarc din noul bateriile si incep sa dau tot ce este mai bun din mine , dar am prost obicei sa stric tot ...
Si ajung la concluzia ca basmele au fost facute special pentru doua persoane , dar eu mi-l construiesc singura. Micuta mea lume opaca. Micul meu palat cu ziduri mai vechi decat timpul . Locul meu in care ma retrag in glorie . Nu inca nu . Nu renunt la nimic , nu imi las armele jos , nu plec capu ci doar ma ridic iar si iar . Si sa le fac la restul in ciuda .
Eu imi am propiul basm , propia lume. Cati dintre voi puteti iesi din casa cu capul sus fara regrete ... Fara pic de constiinta ?! Se spune ca toti avem constiinta sau momente de constiinta ... Ei bine , eu zic ca sunt momente de prostie pentru mine :)) . Chiar sunt . Te fac sa te intorci in locul de unde ti-ai dorit sa scapi mereu si mereu .  Momentele astea de prostie iti pot distruge mica ta parte din rai . Si iti darama caramida cu caramida lumea ta construita pe iluzii si sperante false . Lumea aia construita in doi . 
Nu spun ca nu e ceva frumos basmul ala cu doi indragostiti care raman impreuna pana la adanci batraneti, dar sa fim seriosi TREZIREA " e doar un vis frumos care se tot repeta  si doar in visul meu gasesc lumea perfecta " . 
Construiesti o lumea in doi apoi te , trezesti singur/a cu toti pereti cazuti si fara acoperis . Si ploua in sufletul tau iar in mintea ta e un haos total . Nu gasesti raspunsul la intrebarea "Cu ce am gresit? "   sau "Ce s-a intamplat? " . A cui a fost vina? Iti spun eu ... 
A ta si doar a ta . Lumea ta trebuie sa ramana a ta . Lumea lui / ei sa ramana a lor . Restul e al vostru . Mai contruiesti inca o lumea pentru ca nu e greu ca atunci cand ea cade sa te retragi in lumea ta asa cum face si el / ea de astfel . Sa nu ramai descoperit , fara acoperis si sa iti ploua in casa . Nu sa tot incerci sa repari ceva ce oricum  nu se mai poate ajungand la concluzia de final "Fairytale gone bad" .
 True ?! 
Deci hai sa vorbim cu noi insusi despre noi insine . Hai sa ne gasim calitatile , dar si defectele si hai sa ne iubim pe noi apoi pe restu . Pentru ca daca ne iubim pe noi putem sa iubim si pe altcineva cu toata inima ... 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu