29 apr. 2012

Stelute

Si ce frumoasa e steaua mea ! In seara asta am stat pe faleza cu ochii blocati spre cer cautand carul mare si cel mic ... Nicioadata nu am putut sa le gasesc fara sa fiu ajutata :)) ...
M-am trezit zambind  si inca zambesc cu gandul la ce frumoasa si cat de speciala a fost seara asta ! Steluta mea straluceste cel mai tare si ma face sa zambesc de fiecare data cand o vad... In fiecare zi apare pentru mine si pare sa ma "urasca" la fel de mult cum o "urasc" si eu... Si ma bucur ca ma simt completa intr-un fel anume si ma bucur ca pot sa rad si sa fac lucruri care imi plac, dar imi e frica si imi e atat de frica sa nu se stinga steluta mea... Viata e un dar minunat, dar tot odata un cosmar depinde ce parte a paharului o vezi...   In fine!
Azi dupa atata amar de vreme ma tinut in sfarsit si pe mine fratele meu in brate, ma pupat pe frunte si mia zis sormeo din toata inima. Si am simtit gramul ala de sinceritate si parca e si el fericit ca sunt si eu ... Parca toti din familia mea sunt schimbati de cand ma vad ca zambesc in fiecare zi parca din ce in ce mai mult.... Si oricat ar incerca altcineva nu ma poate opri din zambit... Pana la urma chiar si daca o sa fie nevoie sa plang , am sa plang razand... Rasul e cel mai bun remediu pentru lacrimi...
Recunosc ca azi am fost un pic cam suparata doar pentru ca m-am simtit un pic inferioara, un pic atacata... De parca nu as fi destul de buna pentru unii sau destul de frumosa. Ma simtit inferioara pana sa imi dau seama ca defapt a fost un atac nevinovat. In fine ! Trecem peste. Viata in fond e frumoasa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu