12 apr. 2012

Suferinta

Ora: 00:00      Mediu : Pain     Data: 12.04.2012

Si imi azi hai sa aruncam ce ne face rau la gunoi. Sa stergem tot cu buretele si sa mergem fiecare unde crede ca ii va fi bine. E timpul sa uit ca ma doare sau ca ma durut ceva... Nu are rost sa ma hranesc cu sperante sau vise desarte... In fond universu meu e pierdut si nu stiu daca l-am gasit vreodata cu adevarat sau daca doar m-am amagit... Si tot ce stiu despre durere este ca e singuru sentiment real, dar nu stiu mai exact pentru ce ... Sa iti dai seama ca iubesti si ca te doare sau ca te doare sa vezi nedreptati sau ca te doare ca te-ai taiat la mana? In fine nu pot sa ma hotarasc exact ce ma doare pe mn ... Sau daca ma doare ceva. Si azi spun NU la insistente si chiar e timpul sa ma ocup numai de mine si sa numai imi bat capu cu diverse lucruri care chiar nu isi au rostul. Vreau sa cunosc si eu pe cineva care sa ma iubeasca sincer, sa ma inteleaga si  sa numai inventeze lucruri pentru ca nu poate sa ma schimbe ! Vreau si eu prieteni care sa nu ma barfeasca , nici macar aia imaginari ... Ca vad ca si aia tradeaza ... Imaginatia :)) ! Sunt atat de satula de dat explicati asa ca stau in fata monitorului asteptam o replica, dar parca numai vine :) ... Si oricum nu as raspunde... Nu ma dau victima , dar m-am saturat sa imi lipesc inima sfaramata in bucatele din ce in ce mai mici... Incep sa simt ura si nu e un sentiment cald. Ci urasc faptul ca se cauta atatea motive ... Vreau sa o las  balta cu  tot. Eu las armele jos si nici macar nu ma mai deranjez sa raspund. Imi arunci cu noroi in fata apoi te astepti sa ma sterg si sa iti spun ca te iert... Nu am ce sa iert. Da in schimb nu pot sa iert ca ai jurat ceva si nici macar nu a trecut o zi  si ghici ce ai inventat pe cnv imaginar :)) . Ma doare prea tare ... capul ... inima ... sufletu. Si m-am decis de data asta sa nu iert nici o greseala .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu