14 apr. 2012

Am plecat

Si imi vine in cap O fraza ... :  Am plecat... Si am plecat! Si nu conteaza unde. Conteaza ca am curajul sa merg inainte fara sa ma chinui sa mai mentin ceva ce oricum nu isi avea rostul... Ceva ce ma distrugea sau care defapt ma distrus ... Pentru ca nu a fost de ajuns odata a spus hai sa revin sa o mai fac odata, dar de data asta  intr-un stil mai putin frumos ca data trecuta... Ma lasat goala , fara nimic in afara de ura... Ura fata de tot ... Raceala si e atat de multa raceala ca nici alcoolul de 90 d grade nu ma poate incalzi!!! 
Urasc faptul ca nu pot simti ceva cald. Ca nu pot sa simt ce tot vrei sa imi spui. Urasc ca nu te pot asculta cu adevarat. Ca nu imi pot da seama ca gresesc sau ca fac bine. Pur si simplu nu pot sau nu vreau sa pot suficient de mult...
As vrea sa iti spun ''Stai'' dar glasul meu a pierit  si nu as putea sa fac un compromis. Reactionez dupa cum imi pica fisa... La orice cuvant care mi se pare ofensator i-au foc si imi vine sa distrug totul. Nu inteleg ... Nu imi pare rau de nimic si de nimic . Imi pare rau doar ca am lasat sa se ajunga aici... Puteam sa opresc asta da totusi nu am facut-o si nu am sa o fac!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu