11 apr. 2012

Inspira-ma

Si din nou multe se-aduna
Cineva tina so spuna...
Ca eu cica m-am schimbat
Radical mai nou defapt!
Ce ciudat ca sunt la fel,
Joc un rol de nu ma insel.
O agenda plina in scris
Gand pe foaie nepermis
Un secret dezvaluit
Diamant neslefuit...
Imi e gandul la rutina
Alta zi plina cu vina.
Imi e gandul la un vis
Un cosmar de nedescris
Cu o rochie dantelata
Fata simpla speriata
Un suav sarut pe frunte
Si te vad plecand pe punte
Ma trezesc insangerata
Incaparea intunecata...
E un vis absurd de-aproape
Si cu tipete in noapte...
Si din nou imi amintesc
Cat de greu si nefiresc
Stii tu oare cum ma doare?
Si ca imi piere somnul oare?
Ca mie dor sa fiu o stea
Sa fiu iar aceiasi ea.
Sa nu simt , doar sa urasc
Ca m-am saturat sa invat.
Sa traiesc din amintire
Sa ma doara in nestiire!
Frigul ce se-asterne afara
E departe de a fii vara
Noptiile ce imi poarta gandul
Zilele ce trec ca vantul
Si ma duce mai aproape
Cu un pas usor spre moarte

...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu