16 apr. 2012

Pentru Totdeauna :)

Si azi a luat sfarsit tot. Pentru totdeauna ... Gasesteti alte 1000 ca mine sau chiar 10.000 ca nu ma deranjeaza ... Mie in fond nu imi pasa de ce spui tu sau ce vei spune incontinuare... E stilul tau sa jignesti atunci cand nu iti convine ! Si mereu spui ca esti luat de prost . Daca o spui inseamna ca chiar esti ca altfel nu te-ai ataca atat. Spun eu.. Nu vreau sa te jignesc, doar am spus ce am vazut! Si azi scriu ultimu post despre tine asa ca numai intra cu speranta ca mai vei citi ceva frumos despre tine sau despre ce a fost! E ultima data cand mai jignit si am stat sa citesc... Si nu spun niciodata nu ma vei mai vede , dar iti promit ca voi face tot posibilul sa nu ma zaresti vreodata! Si iti spun asta ca e cel mai bine pentru amandoi... Sa nu crezi ca sufar! Pentru mine oricum e ceva absolut normal... Eu am lasat in urma asa zisa iubire de cand mai abandonat prima data... Nu meriti sa fii iubit. Nu de una ca mine. Nu sunt printesa Daiana , dar nu sunt nici una din restu cu care ai fost... Ai avut ceva pur in mana ta si se pare ca ai lasat sa iti scape printre degete si crede-ma cand zic ca sunt destui baieti ca tine care m-ar aprecia si nu m-ar lasa sa scap. In fond am lasat totu balta pentru tine si am rupt legaturile cu cine nu iti convenea tie. Si ma intreb de ce? Ca acum sa stau singura inchisa in casa? In fine. A fost frumos totul, dar ghici ce? A FOST si asa va ramane!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu